English

پورتو روی طارمی قیمت گذاشت/ فنرباغچه در کمین شکار ستاره ایران

مهدی طارمی طارمی تا سال ۲۰۲۴ با پورتو قرارداد دارد و مبلغ فسخ قراردادش بیش از ۲۰ میلیون یورو است.

پورتو روی طارمی قیمت گذاشت/ فنرباغچه در کمین شکار ستاره ایران

به گزارش خبرگزاری موج، با اعلام روزنامه اوجوگو، باشگاه پورتو برای فروش مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود مبلغ ۲۰ میلیون یورو را تعیین کرده است.

از سوی دیگر طبق اعلام سایت takvim ترکیه، فنرباغچه پیشنهاد انتقال قرضی و یک ساله طارمی را به باشگاه پورتو ارائه کرده است که باید دید این انتقال نهایی خواهد شد یا نه، هرچند بسیار بعید به نظر می‌رسد قهرمان پرتغال که باید در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود بخواهد ستاره ارزشمند خود را از دست بدهد.

طارمی

سایت «فوتو مچ» ترکیه نیز در این خصوص در گزارشی نوشت: باشگاه فنرباغچه تمام هم و غم خود را در نقل و انتقالات تابستانی گذاشته تا بمب نقل و انتقالات را منفجر کند. مهدی طارمی ستاره ایرانی که در فصل گذشته برای پورتو ۲۶ گل زده در اولویت خرید باشگاه فنرباغچه قرار گرفته است.

باشگاه فنرباغچه برای بازگشت به دوران طلایی اش وارد عمل شده و مهمترین خرید پیش رویش مهدی طارمی ستاره تیم ملی ایران و پورتو است.

این مهاجم ایرانی می تواند با توانایی گلزنی بالایش کمک زیادی به فنرباغچه کند. مسئولان باشگاه به صورت رسمی برای جذب طارمی وارد عمل شدند ولی موضع باشگاه پورتو برای فروش این بازیکن ایرانی اش مشخص نیست.

طارمی با پورتو تا سال ۲۰۲۴ قرارداد دارد و مبلغ فسخ قراردادش بیش از ۲۰ میلیون یورو است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه