English

حدادی:

با پرتاب ۶۱ متر طلای بازی‌های آسیایی را می‌گیرم/ دو و میدانی کاران مطرح خارجی در مسابقات جام رضا (ع) شرکت نکردند

قهرمان پرتاب دیسک کشورمان گفت: من با پرتاب ۶۱ متر در بازی‌های آسیایی می‌توانم مدال طلا بگیرم.

با پرتاب ۶۱ متر طلای بازی‌های آسیایی را می‌گیرم/ دو و میدانی کاران مطرح خارجی در مسابقات جام رضا (ع) شرکت نکردند

به گزارش خبرگزاری موج، احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک کشورمان درباره مسابقات بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا (ع) گفت: به نظرم ۶۱ متر پرتاب خوبی است، زیرا در دوره پیش بازی‌های آسیایی به جزء من که حدود ۶۵ متر پرتاب کردم سایر رکوردها پایین بود. حتی الان هم ۶۱ متر یک رکورد عالی برای ثبت مدال طلا در بازی‌های آسیایی و همچنین قهرمانی آسیا است. شاید برخی پرتابگران آسیایی در کشور به چنین حد نصابی برسند، اما در آسیا کسی نیست که به این عدد خیلی نزدیک باشد. این احتمال وجود دارد که در آینده کسی پیدا شود که بیشتر از این پرتاب کند.

حدادی در مسابقات بین المللی دو و میدانی جام امام رضا (ع) با حد نصاب ۶۱.۱۱ متر در ماده پرتاب دیسک رتبه اول را به دست آورد.

بی توجهی به کشف استعدادها به دو و میدانی لطمه زده است 

سطح دومیدانی ما همین است، زیرا در بحث استعدادیابی خیلی خوب عمل نکرده‌ایم. یکسری انتقادات از دو و میدانی می‌شود دلیل این هم مشخص است، زیرا در ۱۰ سال گذشته نسبت به کشف استعداد‌ها بی توجه بودند.

دو و میدانی کاران شاخص در مسابقات مجانی شرکت نمی کنند 

 ورزشکاران در مسابقاتی که جایزه می‌گیرند، شرکت می‌کنند و برای مسابقات بین‌المللی در مشهد جایزه‌ای تعیین نشد و به همین دلیل دو و میدانی کاران شاخص خارجی در این رقابت‌ها حضور نیافتند. با توجه به صرف هزینه یک میلیارد تومانی در جام امام رضا برای فدراسیون دو و میدانی نمی‌ارزد جایزه ۳ میلیارد تومانی تعیین شود.

در حالی که ۸ کشور خارجی از جمله ارمنستان، عراق، عمان، کویت، ترکیه، افغانستان، پاکستان و بنگلادش در مسابقات دو و میدانی بین‌المللی جام جهانی امام رضا (ع) شرکت کردند، اما برخی از محققان دو و میدانی معتقدند که این کشور جزو تیم‌های درجه ۳ در آسیا هستند و ورزشکاران مطرح در این رشته ورزشی ندارند.  

همچنین بر اساس برنامه است احسان حدادی جلسه ای با مقامات فدراسیون دو و میدانی داشته باشد تا وضعیت برنامه تمرینی اش و اردوی آمریکا مشخص شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه