English

شعبانی‌ بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ماند

غلامرضا شعبانی‌بهار برای ۴ سال یگر به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان باقی ماند.

شعبانی‌ بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ماند

به گزارش خبرگزاری موج، انتخابات ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان صبح امروز در سالن فارس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد که در پایان غلامرضا شعبانی‌بهار با کسب ۳۴ رأی برای ۴ سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان باقی ماند.

ریاست مجمع امروز برعهده محمد پولادگر بود و کیکاووس سعیدی نیز به عنوان نماینده کمیته در مجمع حضور داشت. محمود خسروی‌وفا نماینده کمیته ملی پارالمپیک، نصرالله پریچهره و مهدی مستجاب الدعوه سرپرست و دبیر امور مجامع فدراسیون‌های ورزشی نیز در مجمع امروز حضور داشتند.

 حجت‌الله واعظی، محسن باقریان، غلامرضا شعبانی‌بهار، رضا کیارستمی، محمدعلی حسینی و سکینه قاسم‌پور کاندیداهای ریاست بودند که از ۵۷ رای ماخوذه، شعبانی‌بهار با ۳۴ رای برای ۴ سال رئیس فدراسیون شد. باقریان ۲۲ رای و قاسم پور نیز یک رای اخذ کردند.

پیش از رای‌گیری محمد پولادگر گفت: ۲ باشگاه به عنوان نماینده باشگاه‌ها برای شرکت در مجمع انتخابات معرفی شدند که در زمان حضورشان در لیگ چون مجوز نداشتند، به همین دلیل اجازه حضور در مجمع انتخابات را پیدا نکردند و مجمع با حضور ۵۷ نفر برگزار شد.

شعبانی بهار اعضای هیأت رییسه مورد نظر خود را پیشنهاد داد که غلامرضا پارسا، نایب رئیس، مریم صادقی، نایب رئیس بانوان، سیده زهرا میرمحمدی، اسماعیل عبادی، کارشناس خبره مرد و سکینه قاسمپور کارشناس خبره زن به مجمع معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه