English

مربی تیم ملی کشتی آزاد:

گزینش ملی پوشان بر اساس چرخه انتخابی صورت می گیرد

احسان امینی گفت: ملی پوشان بر اساس چرخه انتخابی گزینش خواهند شد.

گزینش ملی پوشان بر اساس چرخه انتخابی صورت می گیرد

به گزارش خبرگزاری موج، احسان امینی با اشاره به برنامه‌های تیم ملی کشتی آزاد پس از تورنمنت قزاقستان، گفت: پس از بازگشت تیم از آلماتی، در ادامه چرخه در نظر گرفته شده برای انتخاب نهایی ملی پوشان، رقابت‌های جام تختی برگزار می‌شود و پس از شناخت نفرات برتر این جام، یک سری مسابقه انتخابی و حضور در تورنمنت‌های دیگر در برنامه قرار گرفته است تا در نهایت نفرات منتخب برای حضور در مسابقات جهانی صربستان انتخاب شوند.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی رنکینگ اتحادیه جهانی جام بولات تورلیخانوف روز‌های ۱۲ تا ۱۵ خردادماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد و مسابقات کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان نیز در روز‌های ۱۹ تا ۲۷ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان انجام می‌شود.

امینی به حضور سه طلایی مسابقات جهانی نروژ در تورنمنت قزاقستان اشاره کرد و گفت: حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امیر حسین زارع سه مدال آور طلایی رقابت‌های قهرمانی جهان در نروژ در لیست اعزام به تورنمنت قزاقستان هستند و در اردوی آخر که در حال برگزاری است، در حال انجام تمرینات تکنیکی و ریکاوری هستیم تا ملی‌پوشان با آمادگی بالا در این مسابقات روی تشک بروند. بچه‌ها از آمادگی خوبی برخوردار هستند و تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته اند. امیدواریم که تیم بتواند در تورنمنت قزاقستان به اهدافش برسد و نتیجه لازم را کسب کند.

پنجمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان به منظور حضور در رقابت‌های بین المللی قزاقستان و رنکینگ اتحادیه جهانی روز‌های ۳۰ اردیبهشت تا ۱۰ خردادماه در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه