English

مربی تیم ملی کشتی فرنگی:

استفاده ازتمام ظرفیت کشتی، در مسابقات آسیا اشتباه است

به عقیده مربی تیم ملی کشتی فرنگی، به میدان رفتن و شرکت در مسابقات آسیایی با تمام ظرفیت کار اشتباهی است.

استفاده ازتمام ظرفیت کشتی، در مسابقات آسیا اشتباه است

به گزارش خبرگزاری موج، طالب نعمت پور مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: کشتی فرنگی ایران آن قدر بزرگ شده است که باید نگاه تورنمنت محور به قهرمانی آسیا داشته باشد، کشتی فرنگی در سطح جهان شناخته شده و قدرتمند است و با توجه به پشتوانه‌هایی قوی که در اختیار دارد  نباید در مسابقات آسیا از تمام ظرفیتش استفاده کند. اعزام یک تیم جوان و کم تجربه به مسابقات مغولستان هم در این راستا بود که سبب شد هم جوانان کسب تجربه کنند و هم انتظارت کادر فنی برآورده شود.

تیم ایران در سی و دومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا که در شهر اولان باتور مغولستان برگزار شد با ۴ مدال طلا، یک مدال نقره، ۲ مدال برنز و کسب ۱۷۶ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی رسید.

نعمت پور با اشاره به حضور تیم منتخب ایران در رقابت‌های بین‌المللی جام سیراکوف بلغارستان گفت: این رقابت‌ها به مدت ۴ روز برگزار می‌شود و ملی پوشان فرنگی که در جام تختی صاحب عنوان شده اند، با صلاحدید کادر فنی در این تورنمنت محک می‌خورند و فرصت خوبی برای کشتی گیران جوان است که بتوانند تجربه کسب کنند تا برای آینده کشتی فرنگی پشتوانه سازی شود.

تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان با ۸ کشتی گیر چهارشنبه هفته جاری برای شرکت در تورنمنت بین‌المللی زیر ۲۳ سال جام سیراکوف عازم بلغارستان می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه