English

وزیر کشور:

گزارش حادثه ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برای رئیس‌جمهور ارسال شد

وزیر کشور در جمع خبرنگاران گفت : به دلیل حضور حجم زیادی از تماشاچیان در ورزشگاه، عده‌ای از علاقه‌مندان پشت درها تلاش داشتند با زور وارد ورزشگاه شوند و برخی هم با استفاده از افشانه به‌ دنبال پراکنده‌ کردن علاقه‌مندان بودند تا این ازدحام باعث شکستن درب و ایجاد حادثه نشود.

گزارش حادثه ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برای رئیس‌جمهور ارسال شد

به گزارش خبرگزاری موج، به گفته وحیدی « هجوم و حضور علاقه‌مندان به ورزشگاه منجر به این حادثه شد که برخی بدون داشتن بلیت و کارت دعوت‌های فاقد هولوگرام که از روی کارت رسمی کپی شده بود، بدون در نظر گرفتن ظرفیت‌ها وارد ورزشگاه شدند.»

گفتنی است، بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان از سری مسابقات جام جهانی قطر در تاریخ ۹ فروردین در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس برگزار شد که با حواشی همراه بود.

ابتدا قرار بود بازی بدون حضور تماشاچیان برگزار شود اما بعد با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز حضور حدود ١٠ هزار تماشاچی در ورزشگاه داده شد که بلیت‌ها نیز بر این اساس فروخته شد.

در حالی که بخشی از سهمیه بلیت‌های بازی متعلق به بانوان بود، آن‌ها نتوانستند وارد ورزشگاه شوند و همین موضوع به محل بحث در بین اهالی فوتبال و مسئولان تصمیم‌گیر تبدیل شد.

در پی ایجاد این حواشی، حجت الاسلام رئیسی وزیر کشور را برای بررسی دقیق اتفاقات بازی ایران و لبنان، انجام اقدامات لازم و ارائه گزارش موظف کرد.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش درباره حضور زنان در وزشگاه امام رضا (ع) مشهد گفت: برای حضور زنان در ورزشگاه باید زیرساخت‌ها فراهم شود اما در ورزشگاه مشهد شرایط فراهم نبود و در این خصوص با وزیر ورزش گفت‌وگو شد تا با انتقال محل دیدار به استادیوم آزادی تهران شرایط حضور زنان هم فراهم شود اما فدراسیون به دلیل حضور تیم فوتبال لبنان در مشهد و اعلام مکان برگزاری مسابقه به کنفدراسیون فوتبال (ای. اف.سی) تأکید کرد که امکان این کار وجود ندارد و نهایتاً دیدار در مشهد برگزار شد.

آقای وحیدی با اشاره به اخلال در سامانه فروش بلیت، گفت:‌ قرار نبود خانم‌ها برای دیدن مسابقه به ورزشگاه بروند و تنها ٩ نفر از آنها با تهیه بلیت قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که پس از بررسی مشخص شد این بلیت‌ها برای مردان صادر شده و در اختیار زنان قرار گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه