English

احسان اصولی:

بازی تیم ملی فوتبال ایران و لبنان با حضور تماشاگر خواهد بود

عضو هیات رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال بیان کرد: پس فردا تیم ملی بازی مهمی پیش رو دارد و آنچه برای ما مهم است انسجام و تمرکز در تیم ملی و کادر فنی است.

بازی تیم ملی فوتبال ایران و لبنان با حضور تماشاگر خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج، احسان اصولی عضو هیات رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال در خبری اظهار کرد: بازی نهم فروردین ماه تیم ملی فوتبال مقابل تیم ملی لبنان با تماشاگر خواهد بود و تا سقف یک سوم ورزشگاه امام رضا(ع) تماشاگر خواهیم داشت.

اصولی در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: این تصمیم با پیگیری های وزیر ورزش و جوانان و بر اساس مصوبات در سطوح ملی و استانی اتخاذ شده است.

عضو هیات رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال افزود: تاکید بر همکاری مجموعه فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی را داریم و برآیند عملکرد اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال قابل قبول است و عزم تمام فدراسیون فوتبال از جمله هیات رئیسه و سرپرست فدراسیون حمایت از سرمربی تیم ملی فوتبال است. 

وی در ادامه تصریح کرد: پس فردا تیم ملی بازی مهمی پیش رو دارد و آنچه برای ما مهم است انسجام و تمرکز در تیم ملی و کادر فنی است و حمایت مجموعه فدراسیون با قدرت و به صورت قاطع از کادر فنی تداوم خواهد داشت و در کنار اسکوچیچ خواهیم بود.

اصولی خاطرنشان کرد: همچنین اعطای میزبانی بازی با لبنان به مشهد را در راستای  سیاست تمرکز زدایی فدراسیون فوتبال اعلام کرده و باید از ظرفیت دیگر شهرها و مراکز استانها برای میزبانی از رویدادهای مهم فوتبالی استفاده کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه