English

نتایج دیدار‌های لیگ بسکتبال NBA (۲۱ اسفند)

رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ١٠ دیدار پیگیری شد.

نتایج دیدار‌های لیگ بسکتبال NBA (۲۱ اسفند)

به گزارش خبرگزاری موج، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (دوشنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ١٠ دیدار پیگیری شد.

در دیدار‌های بامداد امروز، میامی هیت و کلیولندکاوالیرز به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم میامی هیت با درخشش بام آدبایو موفق شد کاوالیرز را با نتیجه ۱۱۷ بر ۱۰۵ شکست دهد و چهل و پنجمین پیروزی خود را در این دوره از رقابت‌ها به دست آورد. میامی با برد در این دیدار با ۴۵ پیروزی و ۲۳ شکست به صدر نشینی خود در کنفرانس شرق تداوم بخشید. فینیکس سانز هم در این دیدار سیزدهمین شکست خود را تجربه کرد و با ۳۸ پیروزی و ۲۸ شکست در رده ششم جدول کنفرانس شرق ایستاده است.

در این دیدار بام آدبایو از میامی با کسب ۳۰ امتیاز، ۷ ریباند و یک پاس منجر به گل (دابل دبل) کرد و بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم داریوش گارلند از کاوالیرز با کسب ۲۴ امتیاز، ۲ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار بامداد امروز، لس آنجلس لیکرز و واشنگتن ویزاردز مقابل هم قرار گرفتند. در این دیدار تیم لیکرز با فوق درخشش لیران جیمز موفق شد با نتیجه ۱۲۲ بر ۱۰۹ واشنگتن را از پیش رو بردارد و بیست و نهمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها به دست آورد. لیکرز با پیروزی در این دیدار با ۲۹ پیروزی و ۳۷ شکست در رده نهم کنفرانس غرب ایستاده است. واشنگتن هم در این دیدار سی و ششمین شکست خود را تجربه کرد و با ۲۹ پیروزی و ۳۶ شکست در رده یازدهم جدول کنفرانس شرق باقی ماند.

در این دیدار لبران جیمز از لیکرز با کسب ۵۰ امتیاز، ۷ ریباند و ۶ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم کایل کازوما بازیکن فصل گذشته لیکرز از واشنگتن با کسب ۲۳ امتیاز، ۷ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

مینی سوته تیمبرولوز ۱۱۰ – ۱۱۸ اورلند مجیک

لس آنجلس کلیپرز ۱۰۶ – ۱۱۲ آتلانتا هاکس

دیترویت پیستونز ۱۰۳ – ۱۱۴ بوستون سلتیک

کلیولند کاوالیرز ۱۰۵ – ۱۱۷ میامی هیت

دالاس ماوریکس ۱۱۳ – ۱۰۰ هیوستون راکتس

نیویورک نیکس ۱۱۴ – ۱۱۸ ممفیس گریز لیز

شارلوت هورنتس ۱۴۲ – ۱۲۰ نیو اورلینز پلیکانز

یوتا جاز ۱۰۲ – ۱۰۴ سن آنتونیو اسپرز

تورنتو رپترز ۱۱۷ – ۱۱۲ فینیکس سانز

واشنگتن ویزاردز ۱۲۲ – ۱۰۹ لس آنجلس لیکرز

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه