English

صالحی امیری:

مهدوی کیا باید حضور فعال تری در تیم ملی امید داشته باشد

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: مهدوی کیا، سرمربی تیم ملی امید باید حضور فعال تری در این تیم داشته باشد و در غیر این صورت سرمربی جدیدی انتخاب خواهد شد.

 مهدوی کیا باید حضور فعال تری در تیم ملی امید داشته باشد

به گزارش خبرگزاری موج، رضا صالحی امیری در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال امید گفت: من امروز با کامرانی فر (دبیر کل فدراسیون فوتبال) در خصوص اردو‌ها و مسابقات این تیم صحبت کردم. هنوز با مهدوی کیا و دستیارانش در تیم ملی امید قراردادی بسته نشده است و او هم حضور فعالی در تیم ندارد. کامرانی فر با مهدوی کیا صحبت خواهد کرد که او باید حضور فعالی در تیم ملی امید داشته باشد، در غیر این صورت سرمربی جدیدی برای این تیم انتخاب خواهد شد.

مهدی مهدوی کیا شهریور ماه توسط فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب شد.

او درباره جدا شدن رشته‌های موی تای و ساواته از فدراسیون انجمن های ورزش‌های رزمی عنوان کرد: هر نوع تغییر در وضعیت انجمن‌های ورزشی تابع ضوابط و سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان است و کمیته ملی المپیک هم در کمیته تخصصی وزارت ورزش و جوانان برای تعیین تکلیف انجمن‌های ورزشی حضور دارد و تا زمانی که کمیته تخصصی و وزیر ورزش و جوانان برای تغییر وضعیت انجمن های ورزشی نظری ندهد،کمیته ملی المپیک نیز هیچ تغییری را قانونی نخواهد دانست.

مجمع عمومی رشته‌های موی تای و ساواته در دی و بهمن ماه امسال اعلام کرد که این رشته‌ها دیگر زیر مجموعه فدراسیون‌های انجمن های ورزش‌های رزمی نخواهند بود و از این پس به عنوان فدراسیون فعالیت خواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه