English

بازتاب عزل عزیزی خادم در رسانه‌های اروپایی

عزل رییس فدراسیون فوتبال در رسانه‌های اروپایی در روزهای اخیر بازتاب داشته است.

بازتاب عزل عزیزی خادم در رسانه‌های اروپایی

به گزارش خبرگزاری موج، شهاب الدین عزیزی خادم بعد از ۳۵۳ روز ریاست بر فدراسیون فوتبال و قبل از یک سالگی حضورش در این مجموعه، توسط اعضای هیات رییسه از سمت خود برکنار شد. این خبر در بعضی از رسانه‌های ورزشی جهان بازتاب داشته است. 

رسانه یونانی novasports درباره این اتفاق نوشت: "بر اساس گزارش‌های مطبوعاتی، عزیزی خادم به «عدم شفافیت مالی و امضای قرارداد با یک شرکت صهیونیستی برای معرفی VAR» متهم شده است. شهاب الدین عزیزی خادم یک سال بود که ریاست فدراسیون ایران را برعهده داشت و در این مدت زنان در اواخر دی ماه برای اولین بار پس از بیش از دو سال اجازه تماشای مسابقه در ورزشگاه آزادی تهران را پیدا کردند".

همچنین رسانه اوژوگو پرتغال نیز نوشت: رییس فدراسیون فوتبال ایران بعد از کمتر از یک سال از حضور در این سمت به دلیل مشکلاتی که با آن روبرو شد از طرف هیات رییسه از سمت خود عزل شد.

وضعیت سخت افزاری نامناسب تیم‌های ملی، حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا، قرارداد نداشتن مربیان، قراداد شبه برانگیز VAR و شایعه ارتباط با برخی رمال‌ها و جادوگران، نامه‌نگاری براساس اطلاعات غلط با فیفا که گفته می‌شود بالغ بر ۴۳ مورد تخلف بود، باعث شد، اعضای هیات رییسه طبق قدرت قانونی خود علیه شهاب الدین عزیزی خادم عمل کنند و نسخه او را برای نجات فوتبال بپیچند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی