English

حمید سجادی:

تیم ملی فوتبال ایران تاکنون تیمی موفق و بدون باخت بوده است

وزیر ورزش و جوانان گفت: من به خود اجازه ورود به مسائل فنی را نمی‌دهم. تیم ملی فوتبال ایران تاکنون تیمی موفق و بدون باخت بوده است.

تیم ملی فوتبال ایران تاکنون تیمی موفق و بدون باخت بوده است

به گزارش خبرگزاری موج، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در خصوص بازی تیم ملی فوتبال ایران و امارات گفت: من به همه بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید و تبریک می‌گویم. در این دیدار به علت بارش باران و کوتاه بودن چمن نگران بودم که بازیکنان صدمه‌ای ببینند. ما تلاش کردیم که این دیدار با حضور تماشاگران برگزار شود، اما ما به مصوبه وزارت بهداشت احترام گذاشتیم. من به صورت حضوری و تلفنی با وزیر بهداشت در این مورد صحبت کردم و گفتند که یک مصوبه‌ای است که در این مورد صادر شده و باید به این مصوبه احترام گذاشته شود. من جلسه‌ای با سرمربی تیم ملی هم داشتم که در این جلسه به من گفتند که اگر می‌شود تعدادی تماشاگر در ورزشگاه حضور داشته باشند و این کار در روحیه بازیکنان تاثیرگذار است. من بعد از این جلسه هم تماس گرفتم، اما نشد و به این تصمیم گرفته شده احترام گذاشتیم.

به دنبال آن هستیم که تیم ملی فوتبال با رئیس محترم جمهور دیداری را داشته باشند

ما به دنبال آن هستیم که تیم ملی فوتبال با رئیس جمهور مردمی کشورمان دیداری را داشته باشند. آن روزی هم که قرار بود رئیس جمهور از تمرین تیم ملی قبل از دیدار با عراق با بازیکنان دیداری داشته باشند، با شرایطی که ما در مورد شیوه نامه‌های بهداشتی توضیح دادیم، رئیس جمهور برای به هم نخوردن شیوه نامه‌های بهداشتی اردو ترجیح دادن که در یک فرصت مناسب‌تر این دیدار رقم بخورد. من به خود اجازه ورود به مسائل فنی را نمی‌دهم. تیم ملی فوتبال ایران تاکنون تیمی موفق و بدون باخت بوده است.

باید در مورد مشکلات تیم ملی کشتی مطالعات و پیگیری‌های لازم را انجام دهیم

 من در مورد تیم ملی کشتی و خبری که امروز در مورد ویزا‌ها منتشر شد، اطلاعی ندارم و باید در مورد آن مطالعات لازم را انجام دهم و بعد از پیگیری‌های لازم را انجام دهم. اتفاقاً می‌خواستم با دبیر صحبت کنم بپرسم و ببینم موضوع چیست. آیا می‌شود کمک و هم‌فکری کرد و نظر او را لحاظ کرد. در هر صورت او رئیس فدراسیون کشتی است. خودش هم سینه سوخته این کار است. قهرمان المپیک و جهان است. حتماً دیدگاه و نظر تخصصی او برای ما ارزشمند است.

قیمت‌گذاری و نماد ۲ باشگاه سرخابی هفته دیگر انجام می‌شود

امروز ۲ گزارش حسابرسی داشتیم. بیشترین نکاتی که امروز مطرح شد و همچنین بند گزارش حسابرسی، متأسفانه مربوط به سال‌های گذشته است. ۲ مجمع خوب داشتیم گزارشی که قرائت و تصویب شد نه تنها مانع برگزاری مراحل بعدی ما برای خصوصی‌سازی نیست، بلکه یک خبر خوب هم امروز منتشر شد. هفته دیگر نماد پرسپولیس و استقلال طبق اعلام نماینده سازمان خصوصی‌سازی بالا می‌رود و قیمت‌گذاری‌ها هفته آینده انجام می‌شود. بعد از آن، یک هفته تا ۱۰ روز برای مراحل واگذاری می‌رود این اتفاق خیلی خوبی است. می‌خواهم به این تیم خوب، اعضای مجمع، وزارت خانه‌ها و همکاران ما در دو باشگاه، خسته نباشید بگویم. دیروز که گفتم منتظر اخبار خوب باشید بخشی از آن این بود که منتظر بودم مجمع تمام شود، بخش بعدی قیمت‌گذاری و نماد دو باشگاه است که هفته دیگر انجام می‌شود، بخش بعدی هم ان‌شاالله این است که حدود ۱۰ روز بعد از آن هم جشن بگیریم، واگذاری شروع می‌شود. من خبر‌ها را زودتر لو دادم و باید روی کیفیت آن کار کنیم.

 

بیشتر بخوانید:

گزارش زنده بازی فوتبال ایران و امارات/ ایران 1 امارات 0

نتیجه بازی فوتبال ایران و امارات/ ایران کماکان بدون باخت

واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا به پیروزی فوتبال ایران برابر امارات

امیدواریم برد‌های تیم ملی فوتبال کشورمان، ادامه دار باشد

شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال نیز در مورد بازی با امارات و بردها متوالی شاگردان اسکوچیچ گفت: برد مهمی مقابل امارات کسب کردیم. صعودمان را هفته گذشته قطعی کردیم و خیالمان از این مورد، راحت بود. امیدوارم بتوانیم در ۲ بازی آینده مان نیز، باز هم برنده شویم. این برد‌های متوالی تیم ملی، به لطف خدا بوده است. تاریخ فوتبال آسیا را با رکورد‌ها و بردها، تسخیر کردیم. ما توانستیم تاریخ را در فوتبال رقم بزنیم. کادرفنی و بازیکنان، زحمات زیادی کشیدند. تیم ملی فوتبال در گذشته هم رکورد دار آسیا بود. امیدوارم توقعات را بالا نبریم زیر را کارمان سخت‌تر خواهد شد. بازی‌های جام جهانی سختی‌ها خاص خودش را دارد و تیم‌های بزرگی در آنجا بازی می‌کنند. باید تدارکات لازم را صورت دهیم، وحدت و همگرایی در کشور برای ملی پوشان صورت دهیم. ما از شرایط سخت و پیچیده، به ساحل آرامش رسیدیم. ما سریع‌ترین صعود به جام جهانی را در منطقه آسیا داشتیم. این دستاورد مهمی از طرف خدا بود و امیدوارم مردم از این تیم ملی، لذت ببرند. ان شاالله بردهایمان ادامه دار باشد.

 دولت قول‌هایی دادند که به ما کمک کنند.  امیدوارم در این ۱ سال، دستاورد جدیدی به دست آورده باشیم. ما اوایل هفته، دبیرخانه ستاد جام جهانی را شروع می‌کنیم. جام جهانی قطر برایمان متفاوت‌تر از جام‌های جهانی سابق است. قطر به ما نزدیک است و روابط تجاری خوبی با آن‌ها داریم. امیدواریم این ستاد برنامه ریزی‌های خوبی را داشته باشد. سایر نهاد‌ها هم می‌توانند به ما کمک کنند. ان شاالله با یک برنامه ریزی منظم، پا به عرصه مسابقات جام جهانی بگذاریم. تیم‌های بزرگی در جام جهانی حضور دارند.

تیم ملی امید مشکل خاصی ندارد

 تیم ملی امید، کارش را انجام می‌دهد. مشکلی وجود ندارد و ما برنامه ریزی را برای تیم ملی امید برای حضور موفق در المپیک از الان صورت دادیم. امیدوارم تیم ملی امید بتواند از فیفا دی و بازی‌های دوستانه استفاده کند و پیگیر این موضوع هم هستیم. در خرداد ماه باید خودمان را آماده مرحله نهایی قهرمانی آسیا کنیم. امیدوارم مهدوی کیا کارش را شروع کند، زیر را به او نیاز داریم. می‌خواهیم اردو‌های تیم ملی امید را در قطر برگزار کنیم.

تیم ملی فوتبال کشورمان با ۲۲ امتیاز، صدرنشین گروه A مقدماتی جام جهانی است. شاگردان اسکوچیچ ۵ فرودین ۱۴۰۰ در سئول به مصاف کره جنوبی خواهند رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه