English

سرپرست تیراندازی:

زمان برگزاری انتخابات اعلام نشده/ فکر نکنم ثبت‌نام مجدد انجام شود

مهدی مبینی گفت: هنوز زمان برگزاری انتخابات را به ما اعلام نکرده‌اند اما فکر نکنم مجددا ثبت نام از کاندیداها انجام شود.

به گزارش خبرگزاری موج، سرپرست فدراسیون تیراندازی در خصوص مشکلات و کمبود فشنگ در اردوی ملی‌پوشان اظهار کرد: در آستانه انتخابات فدراسیون هستیم، همه مشکلات را که در دو ماه و سه ماه نمی‌شود حل کرد. مشکل فشنگ هم چیزی است که از قبل وجود داشت.

مبینی افزود: برنامه ریزی ما برای رفع کمبود فشنگ، حضور در مسابقات بین‌المللی است. امیدواریم در آینده این اتفاق رخ دهد. ورزشکاران می‌توانند در آن مسابقات هم فشنگ خود را -تامین کنند و هم اسلحه هایشان را بروز کنند. تنها راه جایگزین فعلا همین است. 

وی به دستورالعمل میان وزارت دفاع و فدراسیون تیراندازی اشاره کرد و گفت: براساس قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش، فدراسیون تیراندازی به صورت ویژه دیده شده و یک دستورالعمل با وزارت دفاع ایجاد شده است. طبق آن دستورالعمل سلاح، مهمات و نیازمندی‌های تیم‌های ملی دیده شده و امیدواریم با پیگیری بتوان از آن استفاده کرد.

سرپرست فدراسیون تیراندازی در مورد زمان برگزاری انتخابات گفت: هنوز زمان آن را اعلام نکردند. ما اعلام آمادگی کرده ایم که هر چه زودتر انتخابات را برگزار کنیم. کما اینکه ما کارهای خود همچون اردوی تیم ملی و مسابقات را طبق برنامه پیش می‌بریم. سعی می‌کنیم خلاء ایجاد نشود و آسیبی به تیم‌های ملی نرسد.

مبینی در پاسخ به این‌ سوال که آیا امکان دارد ثبت نام مجدد از کاندیداها انجام شود گفت: فکر نکنم. هدف ما این است انتخابات برگزار شود. یک ضابطه ای وزارت ورزش دارد و ما مجری آن هستیم. ما آمادگی برگزاری انتخابات را داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات تا اسفند انجام می‌شود گفت: شما این را از وزارت ورزش باید سوال کنید.

مبینی در پاسخ به این‌ سوال که با توجه به‌ گران بودن مهمات و تجهیزات این رشته آیا فدراسیون تیراندازی برای علاقه‌مندان به این رشته تدبیری دارد، گفت: تیراندازی رشته هزینه‌بری است. این موضوع که می‌گویید یک پروسه طولانی مدت است و باید تجهیزات تامین شود. سلاح گران است. به امید خدا در آینده با برنامه‌ریزی رئیس فدراسیون این اتفاق رخ خواهد داد.


 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه