English

خورشیدی:

اسکوچیچ محروم نشده است

سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: سرمربی تیم ملی محرومیتش را در بازی با سوریه گذراند و در بازی‌های پیش رو محروم نیست.

اسکوچیچ محروم نشده است

به گزارش خبرگزاری موج، مجتبی خورشیدی، درباره محرومیت دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال مقابل عراق گفت: ناظر بازی لبنان - ایران گزارشی در خصوص اخراج اسکوچیچ در این بازی به فیفا ارائه داد و جلسه کمیته انضباطی فیفا در ۲۶ آبان ماه برگزار شد. طبق تصمیم این کمیته اسکوچیچ ۵ هزار فرانک سوئیس جریمه شد و او در دیدار تیم ملی مقابل سوریه محروم بود.   با این وجود اسکوچیچ در بازی با عراق محروم نیست، اما در این زمینه از فیفا استعلام می‌گیریم.

اسکوچیچ بعد از گل آزمون به لبنان، با مشت‌های گره کرده رو به نیمکت تیم حریف و جمعیتی که در ورزشگاه حاضر بودند، شادی کرد. این کار به مذاق نیمکت نشینان لبنان خوش نیامد و آن‌ها به سمت سرمربی تیم ملی ایران هجوم آوردند. سرمربی تیم ملی پس از این دیدار بابت رفتارش عذرخواهی کرد.  

طارمی به تیم ملی دعوت می‌شود

او درباره دعوت شدن مهدی طارمی به اردوی تیم ملی عنوان کرد: سوء تفاهم بین طارمی و اسکوچیچ با درایت عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال حل شد. طارمی و اسکوچیچ با هم صحبت کردند و سوء تفاهم‌ها بر طرف شد. طارمی برای بازی‌های پیش رو به تیم ملی دعوت خواهد شد.

اسکوچیچ پیش از دیدار با لبنان و سوریه در مصاحبه‌ای گفته بود که بازیکنان ایرانی از لحاظ فیزیکی قوی هستند، اما از نظر تاکتیکی کمی مشکل دارند.

طارمی نیز در صفحه توئیتری خود به صحبت‌های سرمربی کروات تیم ملی واکنش نشان داد و اعلام کرد بازیکنان تیم ملی ایران درک تاکتیکی بالایی دارند.

ورزشی

این توئیت باعث شد اسکوچیچ برای دیدار‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر لبنان و سوریه مهدی طارمی را به تیم ملی دعوت نکند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه