English

نظر متفاوت مدیربرنامه معروف فوتبال روسیه درباره سردار آزمون

دیمیتری سلیوک مدیر برنامه معروف روس درباره رفتن سردار آزمون به فوتبال اروپا نظر متفاوت و جالب توجهی بیان کرد.

نظر متفاوت مدیربرنامه معروف فوتبال روسیه درباره سردار آزمون

به گزارش خبرگزاری موج، در حالی که این روز‌ها خبر‌های بسیاری از توافق سردار آزمن مهاجم زنیت روسیه با لیون به گوش می‌رسد، دیمیتری سلیوک مدیر برنامه معروف روس که وکیل بیش از ۵۰ بازیکن در فوتبال اروپا است در مصاحبه با سایت دیلی اسپورت روسیه، درباره سردار آزمون نظر متفاوتی دارد.

او گفت: فکر نمی‌کنم آزمون خیلی مشتاق رفتن به اروپا باشد. واضح است که او این فرصت را دارد که خود را در آنجا نشان دهد، اما اصولا بازیکنان فوتبال عاشق پول هستند. آزمون به عنوان یک بازیکن تقریبا آزاد از زنیت جدا می‌شود، بنابراین می‌توان به او دستمزد نسبتاً زیادی داد. اما در اروپا مالیات ۵۰ درصد و در روسیه ۱۵ درصد است. این یک تفاوت بزرگ است.

سلیوک که ساکن بلژیک است افزود، به علاوه آزمون می‌تواند به یک باشگاه جدید بیاید و روی نیمکت بنشیند. میرانچوک آمد به آتالانتا آمد و روی نیمکت نشست. ولاشیچ به وستهام آمد و نیمکت نشین شد. آزمون در زنیت احساس اعتماد به نفس می‌کند. تیم او را می‌شناسد. فکر می‌کنم زنیت باید به درستی با آزمون مذاکره کند. اگر می‌خواهد برود، به او فرصت بازی قرضی بدهید تا ببیند بازی اروپا چگونه است و سپس او را برگردانید، اما این بار با دستمزد کمتر.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه