English

حمید سجادی:

اگر تیم ملی فوتبال ایران صعود کند در سراسر کشور جشن خواهیم گرفت

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم شرایطی فراهم شود تا همه بتوانیم به ورزشگاه برویم و در ورزشگاه آزادی جشن صعود بگیریم چرا که با اولین پیروزی به جام جهانی صعود می‌کنیم.

اگر تیم ملی فوتبال ایران صعود کند در سراسر کشور جشن خواهیم گرفت

به گزارش خبرگزاری موج، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در دومین همایش پیاده‌روی سردار دل‌ها به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی که با همکاری فدراسیون همگانی و با حضور جمعی از رییسان فدراسیون‌های ورزشی و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد، اظهار کرد: دعا می‌کنیم به زودی شاهد یکی از سریع‌ترین صعودهای تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی باشیم و در اولین مسابقه خود در ایران میزبان هستیم.

وی ادامه داد: امیدوارم شرایطی فراهم شود تا همه بتوانیم به ورزشگاه برویم و در ورزشگاه آزادی جشن صعود بگیریم چرا که با اولین پیروزی به جام جهانی صعود می‌کنیم.

سجادی با اشاره به این که معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برنامه ریزی کرده است تا میزبان یک جشن ملی باشیم، گفت: در سراسر کشور صعود تیم ملی را جشن خواهیم گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    مردمی که به ورزشگاه نمی توانن بیان درکجا جشن وپیروزی تیم ملی را بگیرند یا کس هایی که درمشهد یا اصفهان هستند کجا وچجوری جشن بگیرند

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه