English

رئیس فدراسیون فوتبال:

۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد تومان حداقل درآمد رفتن به جام جهانی است

خادم گفت: علاوه بر درآمد رفتن به جام جهانی ۱۶ میلیون دلار دیگر هم داریم که اگر این پول از طریق فیفا به دست ما برسد،مبلغ قابل توجهی از این پول را در استان‌ها خرج می کنیم.

۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد تومان حداقل درآمد رفتن به جام جهانی است

به گزارش خبرگزاری موج، شهاب عزیزی خادم امروز صبح (پنجشنبه ۲ دی ماه) در همایش مشترک روسای هیات‌های فوتبال استان‌های کشور گفت: فدراسیونی که خالی از منابع مالی بود بدهی‌ها و مشکلات زیادی داشت را تحویل گرفتم ، روسای قبلی هر کدام به نوبه خوشان زحمت کشیدند.

وی گفت:امروز به مسیری می‌رویم که یکی از سریع‌ترین و کم هزینه‌ترین صعود‌های تیم ملی به جام جهانی را داشته باشیم.  

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امروز در تمام رده‌های مختلف باید بتوانیم منابع مالی ایجاد کنیم. زمانی که آمدم یک چای خشک هم در فدراسیون نبود، اما امروز تیم ملی فوتبال بانوان با پرواز اختصاصی اعزام می‌شود که تمام این افتخارات برای همه است. کار بی سابقه‌ای انجام شده  حرف زدن راحت است، اما امروز نگاه عدالت به معنای واقعی در تمام استان‌ها ایجاد شده تا فردی از چرخه تیم ملی بیرون نماند. در حوزه VAR چه باید می‌کردیم که نکردیم؟ قدم‌هایی برداشتیم، اما اجازه ندادند، برخی فقط می‌آیند که فقط لک بیندازند و بروند!

عزیزی خادم گفت: امروز در تمامی نقاط ایران و جهان سرمان برای فوتبال کشورمان بالا است، خیلی راحت در بخش بانوان می‌توانستند مربی خارجی بیاورند ، یک تعهد حداقل ۱۶ میلیون دلاری می‌آوردم، مربیان اسمی بزرگ که اگر نتیجه می‌گرفت که هیچ و اگر نمی‌گرفت هم می‌گفتیم مربی خوب هم گرفتیم و نشد، اما این کار را انجام ندادیم و پشت مربیان داخلی ایستادیم. فدراسیون فوتبال زوایای پنهانی ندارد، مگر هلدینگ نفتی است که چیزی را پنهان کنیم؟

بیشتر بخوانید

    اسکوچیچ با قدرت به کارش ادامه می‌دهد/داوران ما VAR را آموزش نبینند از چرخه حذف می‌شوند

وی گفت: دختران شما و ما روزی آرزوی داشتن لباس یک رنگ و خوب داشتند، اما امروز با هواپیمای اختصاصی سفر می‌کنند و اردو‌های خوب و برنامه‌های آن‌ها اجرایی می‌شود.

خادم گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل موانعی که ایجاد شده با دعای خیر مردم و با حداقل هزینه‌ها توانست نتایج خوبی بگیرد، این فوتبال برای شما و مردم است. انتخاب بزرگی در فوتبال ساحلی انجام شد و تیم ملی نایب قهرمان شد، فوتبال ساحلی بسته بود، امروز تیم ملی فوتسال در ایتالیا عملکرد خوبی داشته و در آینده استعدادیابی خوبی در فوتسال و فوتبال ساحلی خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امروز تمام کمیته‌های فدراسیون فوتبال تاثیرگذار هستند و تنها کاغذی رفتار نمی‌کنند و این یعنی اعتماد تبادل افکار و روابط منطقی و درست. من متوجه هستم که تمامی کمیته‌های فدراسیون چه اقداماتی انجام می‌دهند.

 عزیزی خادم در خصوص انتقادات به داوری فوتبال کشور گفت: در خصوص داوری دوره‌های خوبی خواهیم داشت و خبر‌های خوبی در آینده در این باره وجود می‌آید که فوتبال ملی و جامعه فوتبال آسیب نبینند.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت : ۴۰۰   تا ۵۰۰ میلیارد تومان حداقل درآمد رفتن ما به جام جهانی است.۱۶ میلیون دلار دیگر هم داریم که در نظر داریم  این پول از طریق فیفا و‌ ای اف سی زودتر به دست ما برسد و تلاشمان براین است که مبلغ قابل توجهی از این پول را در استان‌ها خرج کنیم. کما اینکه ۴۰ درصد در آمد فوتبال در استان‌ها خرج می‌شود.

وی گفت: کار بزرگی در قطر انجام شد، سعی داریم هیات‌ها را به قطر بفرستیم تا کار‌های بزرگ و مطالعات میدانی انجام شود. باید رفت و زیرساخت‌های دیگر را دید. در کنار ما در قطر یک ابر پروژه در حال انجام است. قرارداد بی نظیر و تاریخی در قطر امضا شد که برای ایران است.

خادم گفت: در این قرارداد برای ۴ سال امکانات قطر به صورت رایگان در اختیار فوتبال ایران خواهد بود و این براساس دیپلماسی فعالی است که داشتیم. ملاقات‌هایی را با رییس فدراسیون این کشور داشتیم و برای ما مهم بود که رییس فیفا چنین احترامی برای فوتبال ایران قائل شود. ما بهمن ماه میزبان اینفانتینو خواهیم بود و در زمان حضور وی در کشور بحث‌های مختلفی خواهیم داشت.

عزیزی خادم گفت: کار مهمی در برگرداندن میزبانی به ایران داشتیم و در کیش هم کار بزرگی انجام شد و تمام این اقدامات با عدد و رقم است. تیم‌های ملی اردو‌های خوبی در کیش داشتند موضوعی که تا امروز در فوتبال کشور بی سابقه بوده است.

وی در خصوص مشکلاتی که در اساسنامه فدراسیون وجود دارد گفت: بحث اساسنامه یک بحث مهم و تهدید جدی است. من در آن زمان که شما به آن رای دادید هیچ مسئولیتی نداشتم. روی اساسنامه کار شد و کار بزرگی صورت گرفت. این اساسنامه یک نقشه راه داشته که باید جمع بندی انجام می‌شد. فدراسیون جهانی آن را تایید کرده و ضلع سوم دولت هم آن را تایید کرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مجمع فدراسیون جهانی و دولت هم این اساسنامه را تایید کرده و در نهایت باید با نظر مجلس تایید شود. تغییرات توسط دولت مانده به همین دلیل در جلساتی که داشتیم فیفا این مسأله را پیگیری می‌کند و می‌گوید ما با شما قدم به قدم آمدیم و با توافقات شما گام برداشتیم. در برگزاری انتخابات و برگرداندن میزبانی‌ها و همه چیز با ما همکاری شده بنابراین باید آخرین قدم نیز انجام و آخرین بند اساسنامه تصویب شود. هفتاد روز کمتر از فرصتی که ما داده شده باقی مانده و آن‌ها با ما شوخی ندارند و زمان کمی داریم و امیدوارم شما با نمایندگان خود در مجلس صحبت کنید.

وی گفت: امیدوارم صدای مردم و ملت را منتخبین ملت بشنوند و این در شأن فوتبال ما و مردم نیست که درگیر یک بند از اساسنامه باشیم. باید راهکاری برای آن داشته باشیم و این کار را با یک کار جمعی و همدلی انجام بدهیم. دولت باید تغییرات در اساسنامه را قطعی کند تا فوتبال ما در مسیر پیشرفت قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه