English

سجادی:

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند ارتباط بین‌المللی خود را گسترش دهد

وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند ارتباط بین‌المللی خود را به ویژه با کشورهای حاشیه خلیج‌فارس گسترش دهد.

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند ارتباط بین‌المللی خود را گسترش دهد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان  در نشست با رئیس، نواب رئیس و مسئولان این فدراسیون از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به عنوان فدراسیونی که مخاطبین زیادی دارد یاد کرد و در خصوص همگانی کردن این رشته ها، جذب اقشار مختلف مردم و پیش‌بینی دسترسی همگان به امکانات فدراسیون به خصوص در بخش‌هایی که امکان دسترسی رده‌های سنی وجود دارد و بتوانند فعالیت داشته باشند تاکید کرد.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از این جلسه به موضوع آموزش پرداخت و اظهار داشت: آموزش‌های مستمر چه در سطح حرفه‌ای و چه در سطح همگانی باید با سازمان‌هایی که در این حوزه می‌توانند فعالیت داشته باشند ایجاد شود. این ارتباط می‌تواند با سازمان‌هایی مثل شهرداری‌ها، هلال احمر ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند ارتباط بین‌المللی خود را به ویژه با کشورهای حاشیه خلیج‌فارس گسترش دهد و در راستای توسعه دیپلماسی ورزشی بتوان قابلیت‌های فنی را ارتقا داد و کسانی که علاقه به فرهنگ ایرانی اسلامی هستند به کشور ما بیایند.

سجادی همچنین در این دیدار به ایجاد زیرساخت‌های پایدار در فدراسیون اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مشکلاتی که از گذشته در فدراسیون باقی مانده باید برطرف شود.

وی با تاکید بر توسعه ورزش بانوان نیز اظهار داشت: باید به صورت مجزا ردیف مالی در فدراسیون برای رشد و توسعه ورزش بانوان چه در حوزه موتورسواری و هم در حوزه اتومبیلرانی درنظر گرفته شود و در برنامه مدیریتی شما باشد.

به زودی قرار براین شد که جلسه‌ای با اعضای هیات رییسه فدراسیون در حضور دکتر سجادی برگزار شود و مشکلات به صورت تخصصی‌تر بررسی شود.

با اعلام مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بزودی یکی از پروژه های مهم با حضور آقای دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان افتتاح خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی