English

درخشش دختران کاراته کای ایرانی در مسابقات آسیایی

دومین روز رقابت‌های آسیایی کاراته به میزبانی قزاقستان با برگزاری دیدار‌های نمایندگان کشورمان در رده‌های سنی جوانان و امید پیگیری شد.

درخشش دختران کاراته کای ایرانی در مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری موج، مسابقات آسیایی کاراته از دیروز به میزبانی آلماتی قزاقستان آغاز شد و کاراته کا‌های رده‌های سنی نوجوانان و جوانان دختر و پسر کشورمان موفق شدند ۶ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز کسب کنند.

امروز هم دیدار‌های نمایندگان کشورمان در رده سنی  جوانان و امید نیز در ۲ بخش کاتا و کومیته پیگیری شد.

در وزن منفی ۵۹ کیلوگرم کومیته جوانان دختران، فاطمه بداق در فینال و با نتیجه قاطع ۹ بر صفر ژیینا آرستوا قزاقستانی را شکست داد و به مدال طلا رسید.

در وزن منفی مثبت ۵۹ کیلوگرم نیز سارینا فتحی مقابل صلوا المنصوری از امارات با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و توانست مدال طلا را تصاحب کند.

در وزن منفی ۵۳ کیلوگرم ، ستایش با نتیجه یک بر صفر به بلا ساموشوا قزاقستانی باخت و به مدال نقره این رقابت‌ها رسید.

در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم نیز یلدا نقی بیرانوند پس از شکست با نتیجه ۷ بر ۴ مقابل امید آیسوا از قزاقستان به دیدار رده بندی رفت و توانست با نتیجه ۷ بر ۳ فرهام الوایاتی از اندونزی را شکست دهد و به مدال برنز این رقابت‌ها رسید.

 رقابت‌های کومیته جوانان پسر نیز برگزار شد و در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم محمد حسین شیرصفت  پس از شکست با نتیجه ۵ بر ۲ مقابل سلطان القحطانی عربستانی به دیدار رده بندی این رقابت‌ها رفت و موفق شد، با نتیجه ۶ بر صفر یوسف ماریانو اندونزیایی را شکست دهد و مدال برنز را کسب کرد.

در وزن منفی ۶۱ کیلوگرم نیز امیر حسین بمان زاده در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۲ بر صفر مقابل آلتین بک قزاق شکست خورد و در دیدار رده بندی نیز با نتیجه ۲ بر صفر برابر سعد الخلفی از کویت مغلوب شد تا  کشورمان در این وزن مدالی کسب نکند.

امیر رضا برزویی نماینده کشورمان در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم نیز در مرحله نیمه نهایی  با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب آبلایخان قزاقستانی شد و به دیدار رده بندی این رقابت‌ها رفت و در این مرحله توانست با نتیجه ۳ بر صفر بیشر الفاروی از اردن  را شکست دهد و به مدال برنز رسید.

در وزن منفی ۷۶ کیلوگرم سعید الهیاری در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب محمد الامیری از امارات شد و به دیدار رده بندی رفت، اما در این مرحله نیز با نتیجه ۵ بر صفر برابر عبدالرحمان الحجرسی عربستانی شکست خورد تا دست او از کسب بازبماند، همچنین در وزن مثبت ۷۶ کیلوگرم نیز ابوالفضل نوری در دیدار با علی الهی کویتی با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد و در دیدار رده بندی نیز مقابل عمر البخیت عربستانی با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب شد تا او نیز نتواند برای کشورمان مدالی کسب کند.

امروز همچنین رقابت‌های بخش کاتا انفرادی در  رده امید دختران و پسران نیز برگزار شد و کاتارو‌های کشورمان در این رده نتایج خوبی کسب کردند.

حدیثه جمال در دیدار فینال کاتا انفرادی رده امید دختران موفق شد با کسب ۲۴:۲۲ امتیاز  برابر کوشکا یبایوا قزاقستانی که ۲۳:۶۲ امتیاز کسب کرده بود، پیروز شود و مدال ارزشمند طلا را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

متین زارع نیز به دیدار فینال کاتای انفرادی امید پسران رسید، اما هین تاینگ حریف هنگ کنگی با کسب ۲۴:۲۸ امتیاز در برابر ۲۴:۲۶ امتیاز زارع پیروز این رقابت نزدیک شد و نماینده کشورمان به مدال نقره بسنده کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه