English

ایراندوست: شرایط سختی برای حضور زنان در جام ملت‌های آسیا داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران می‌گوید شرایط سختی برای حضور در جام ملت‌های آسیا داریم و تیم ملی نتیجه نداشتن بازی تدارکاتی را در مسابقات رسمی خواهد دید.

ایراندوست: شرایط سختی برای حضور زنان در جام ملت‌های آسیا داریم

به گزارش خبرگزاری موج، اردوی تیم ملی فوتبال زنان در مرکز ملی فوتبال در حال برگزاری است. این اردو از ۱۳ آذر آغاز شده است تا ملی‌پوشان برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده شوند.

شهره موسوی، نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال پس از حواشی مختلف و حضور کمرنگ در فدراسیون، امروز(سه‌شنبه) در تمرین تیم ملی حاضر شد. با توجه به درخواست رسانه‌ها برای گفت‌وگو با موسوی و پاسخگویی به حواشی مختلفی که پیرامون فوتبال و فوتسال زنان به وجود آمده است، قرار شد که در آخر اردو موسوی در جمع خبرنگاران صحبت کند اما در پایان با بهانه جلسه از پاسخگویی طفره رفت و اردو را ترک کرد.

این روزها شرایط تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها خوب نیست، بازی‌های دوستانه این تیم لغو شده، برخی از بازیکنان حاضر به شرکت در اردو نیستند و ناهماهنگی‌هایی بین بازی‌های لیگ و اردوهای ملی به وجود آمده است از طرفی تعطیلی تیم ملی فوتسال هم دوساله شده و هنوز کادر فنی ندارد. در این میان موسوی به عنوان رییس کمیته زنان و نایب رییس فدراسیون درگیر فعالیت‌های خصوصی و اقتصادی خود است و گاهی نمایشی در اردوهای ملی حاضر می‌شود اما حاضر به پاسخگویی به خبرنگاران و شفاف سازی اوضاع تیم های ملی نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی