English

سید مجید صدری:

هرکسی طلب دارد به باشگاه پرسپولیس بیاید/ حدود ۵۰ میلیارد تومان قرض گرفتیم

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: من به زودی اعلام می‌کنم که هر کسی طلب دارد به باشگاه بیاید تا پرونده قضایی برای باشگاه اضافه نشود، چون باید فکرمان آزاد شود تا کار‌های اقتصادی انجام بدهیم.

هرکسی طلب دارد به باشگاه پرسپولیس بیاید/ حدود ۵۰ میلیارد تومان قرض گرفتیم

به گزارش خبرگزاری موج، سید مجید صدری، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: من با ۳، ۴ شرکت مذاکره کردم و در نهایت با یک شرکت به توافق نهایی دست یافتیم. مفاد قرارداد با همه شرکت‌های مذاکره کننده یکسان بوده است. ما برای قرارداد با کارگزار جدید ۳ موضوع را در نظر گرفتیم. مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان برای بحث تبلیغات روی پیراهن و شبکه‌های اجتماعی قرارداد منعقد کرده ایم.

او ادامه داد: تبلیغات محیطی با کمک سجادی وزیر ورزش، عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال و بهاروند رئیس سازمان لیگ قرار است از هفته آینده تا پایان فصل در بازی‌های خانگی با باشگاه پرسپولیس باشد. ما برای تبلیغات محیطی قرارداد ۱۱۰ میلیارد تومانی بسته ایم. در مجموع رقم قرارداد ما با کارگزار ۳۳۰ میلیارد تومان می‌شود. اگر بتوانیم با صدا و سیما تعامل کنیم، در آن صورت قرارداد ۳۰۰ میلیارد تومانی برای این موضوع در نظر گرفته ایم. در قرارداد ذکر شده برای سال بعد در هر قسمت ۲۰ درصد افزایش خواهیم داشت.

قصد داریم پرداختی ها را  به صورت ماهیانه انجام بدهیم 

صدری گفت: ما رقمی را به عنوان پیش دریافت از کارگزار گرفتیم که توانستیم ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم. طبق قولی که به هواداران و اعضای تیم داده بودیم، روز گذشته مبلغی را به بازیکنان پرداخت کردیم. اکنون ما در فصل جدید ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده ایم و امیدواریم با وجود کارگزار و طبق قول خود به صورت ماهیانه به بازیکنان پرداختی داشته باشیم و مشکلی با آن‌ها نداشته باشیم.

۲ قسط کالدرون به حسابش نشسته است 

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت پرداخت پول کالدرون گفت: ما برای تهیه و پرداخت پول کالدرون چند ماهی مشکل داشتیم. خدا را شکر این پول تهیه شد و تلاش کردیم آن را به حساب کالدرون و دستیارش بریزیم. از ۳ قسط فرستاده شده ۲ قسط به حساب کالدرون نشسته و فقط یکی مانده است. برای این مشکل هم راه حلی پیدا کردیم و در حال انجام هستیم. موضوعی نمانده است که بخواهیم تعلل و کوتاهی کنیم. تحریم‌ها خیلی ما را اذیت می‌کنند. یک بانک اروپایی به ما معرفی کردند. ما حاضر بودیم به صورت نقدی پول به کالدرون بدهیم یا از طریق بانک‌های کشورهای ترکیه، امارات و قطر این پول را بپردازیم. متاسفانه پیگیری‌های ما برای دریافت شماره حساب در کشور‌های دیگر به نتیجه نرسید. آن‌ها یک شماره حساب به ما اعلام کردند و تلاش کردیم کار را به درستی انجام بدهیم. نامه‌های متعددی به فیفا دادیم تا پول را در شماره حساب این نهاد اجرایی بریزیم، اما متاسفانه آن‌ها قبول نکردند.

هرکسی طلب دارد به باشگاه پرسپولیس بیاید 

صدری گفت: از سال ۸۰ بدهی‌های پرسپولیس را تقسیم بندی کرده ایم تا پرداخت کنیم. ما بدهکار هستیم و درست نیست برخی از دوستان به خاطر پول خود از ما شکایت کنند و حساب ما بسته شود. من به زودی اعلام می‌کنم که هر کسی طلب دارد به باشگاه بیاید تا پرونده قضایی برای باشگاه اضافه نشود، چون باید فکرمان آزاد شود تا کار‌های اقتصادی انجام بدهیم.

حدود ۵۰ میلیارد تومان قرض گرفتیم 

صدری گفت: در این مدت که کارگزار نداشته ایم، حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان به باشگاه ترزیق کردیم. خیلی از این پول‌ها قرض نبوده اند، بلکه از طریق درآمدزایی به دست آوردیم. خدماتی ارائه کردیم و در قبال آن پول گرفتیم. برخی از دوستان بی انصافی و ادعا می‌کنند که ما فقط قرض گرفته ایم. تنها قرض ما مربوط به پرداخت طلب بودیمیر در دوران مدیریت سمیعی بوده است. پولی را با اعتبار و ارتباط خود گرفتیم و در قبال آن با فرد قرض دهنده تفاهم کردیم که بعد از گرفتن پول AFC با او تسویه حساب کنیم. بهره‌ای برای این پول قرض گرفته نداده ایم و مصوبه هیئت مدیره هم داریم. میزان پول قرض گرفته ۴۰ الی ۵۰ میلیارد تومان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه