English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

زودترین قهرمانی تاریخ استقلال در لیگ برتر/ نوار پنج دوره قهرمانی متوالی پرسپولیس قطع شد

استقلال سه هفته مانده به پایان مسابقات و با 63 امتیاز توانست عنوان قهرمانی لیگ برتر بیست و یکم فوتبال ایران را به دست بیاورد.

زودترین قهرمانی تاریخ استقلال در لیگ برتر/ نوار پنج دوره قهرمانی متوالی پرسپولیس قطع شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری موج، رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ برتر بیست و یکم فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که استقلالی ها با برتری دو بر یک برابر فولاد و شکست دو بر یک پرسپولیس مقابل سپاهان توانستند سه هفته مانده به پایان مسابقات و با کسب 63 امتیاز عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست بیاورند. 

با این پیروزی اختلاف امتیاز دو تیم استقلال و پرسپولیس به 9 امتیاز رسید و با توجه به اولویت قانون بازی رودررو به تفاضل گل در لیگ ایران، استقلالی‌ها با شکست پرسپولیس برابر سپاهان پیش از اتمام لیگ به صورت رسمی قهرمان این دوره لیگ برتر فوتبال ایران شدند و ضمن کسب این عنوان قهرمانی، به پنج دوره قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر هم پایان دادند.

این چهارمین قهرمانی استقلال در مسابقات لیگ برتر فوتبال محسوب می‌ شود که با هدایت فرهاد مجیدی رقم می‌ خورد و اگر این تیم سه بازی آینده را هم بدون شکست پشت سر بگذارد می‌تواند اولین جام طلایی لیگ برتر را به نشان قهرمانی بدون شکست دریافت کند.

گفتنی است، در بیست و یک دوره گذشته لیگ برتر، پرسپولیس با 7 قهرمانی، سپاهان با 7 قهرمانی، استقلال با 4 قهرمانی و فولاد با 2 قهرمانی پرافتخارترین تیم‌ های لیگ برتر هستند.

بیشتر بخوانید:

نتایج کامل بازی های هفته 27 لیگ برتر بیست و یکم فوتبال

جدول لیگ برتر بیست و یکم فوتبال ایران در پایان هفته 27

گزارش زنده فوتبال فولاد و استقلال/ فولاد 1 استقلال 2

گزارش زنده فوتبال پرسپولیس و سپاهان/ پرسپولیس 1 سپاهان 2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه