English

گاندو ها امیدوار کننده تر از لیگ بیستم 

سه امتیاز از دو بازی حاصل تلاش سبزپوشان دیار زاینده در دو هفته ابتدایی لیگ بیستم بود‌.شاگردان مهدی تارتار در تلاش هستند خاطرات کابوس وار فصل گذشته را به دست فراموشی بسپارند. 

گاندو ها امیدوار کننده تر از لیگ بیستم 

 

به گزارش خبرگزاری موج، ذوب آهن با نمایشی که در دو هفته اخیر داشت این امیدواری را در دل اصفهانی ها ایجاد کرد که امسال تیمی متفاوت تر از سال گذشته خواهد بود.

روی کار آمدن تارتار و خرید بازیکنان جدید و همچنین حفظ بازیکنان کلیدی فصل گذشته سبب شده ذوب آهن امسال یکی از تیم های خوب لیگ برتر باشد.

ذوبی ها در دیدار هفته گذشته برابر استقلال با اینکه شکست خوردند اما هرگز پا پس نکشیدند و بازی برابری را در مقابل حریف نامدار خود به نمایش گذاشتند.

 

بازگشت به اوج با مهدی تارتار؟

 

  چهار دوره نایب قهرمانی لیگ و یک نایب قهرمانی آسیا از افتخارات ذوب آهن اصفهان به حساب می‌آید.

مدیران این باشگاه پس از چند دوره ناکامی در لیگ برتر، برای بازگرداندن گاندوها به دوران اوج سراغ مهدی تارتار رفتند.

تارتار که تا به حال در هر تیمی بوده عملکرد به نسبت خوبی را از خود به جای گذاشته امسال نیز می خواهد با کسب نتایج خوب به همراه ذوب آهن توانایی های خود را بیش از پیش به اثبات برساند.

سبزپوشان اصفهانی در دو دیدار ابتدایی شان صاحب یک پیروزی و یک شکست شده اند که با توجه به اینکه در برابر صنعت نفت و استقلال که جزو تیم های خوب لیگ برتر بوده اند این نتایج را کسب کرده اند می توان به آنها نمره قبولی داد.

ذوب آهن به رهبری مهدی تارتار در این دو بازی بسیار منظم فوتبال بازی کرده است چیزی که سال گذشته اصلا در این تیم مشاهده نمی شد.

تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه دیگر نکته مثبت ذوب آهن امسال است که تارتار به خوبی این موضوع را مدیریت کرده و به دنبال این است تا با استفاده از تجربه بازیکنانی چون خالقی فر، ابراهیم زاده و نور محمدی در کنار جوانانی مانند فرعباسی، جعفری و رستمی سالی خاطره انگیز را برای هواداران خود رقم بزند.

درنهایت باید دید آیا تارتار و شاگردانش می‌توانند ذوب آهن را به دوران اوجش بازگردانند یا خیر.

 

مجتبی احسانی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه