English

تهران میزبان بزرگترین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی کشور

بیستمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه حوزه ورزش کشور محسوب می شود از 7 تا 10 آبان ماه با حضور ده ها شرکت و واحد تولیدی و سازمان ها و فدراسیون های ورزشی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

تهران میزبان بزرگترین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی کشور

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی بیستمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی؛ در این نمایشگاه که با همکاری انجمن صنفی کارفرمایی باشگاه داران استان تهران کشور برگزار می شودکه شرکت های تولیدی داخلی و نمایندگی های خارجی در آن حضوری فعال خواهند داشت.

در بیستمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی، انواع پوشاک ، لوازم و تجهیزات ورزش های مانند تجهیزات بدنسازی و تناسب اندام، انواع لوازم و تجهیزات ورزش های رزمی، مکمل های غذایی، دارویی و پروتئینی، نهادها و شرکت های ارائه دهندگان خدمات ورزشی و ادوات و تجهیز مراکز و سالن های ورزشی ( کف پوش¬ها ، تابلوها و...) ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

توجه ویژه به حوزه ورزش کشور، ارتقاء ورزش های همگانی و قهرمانی، توسعه اماکن ورزشی، ارائه آخرین دستاوردهای حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی، توجه و توسعه ورزش های پایه، توسعه ورزش مدارس، آشنائی با پیشرفت های صورت گرفته در حوزه تجهیزات ورزشی و ایجاد فضای رقابتی و ارتقاء کیفی تولیدات و تجهیزات ورزشی، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

 بیستمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی از 7 تا 10 آبان ماه جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود. این نمایشگاه در مدت چهار روز برگزاری، هر روز از ساعت 9 تا 17 در سالن های 8 – 9 و 25A  محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران ، آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه