English

پیروزی شاگردان یحیی با دبل عبدی/ نساجی تسلیم مهاجم مازندرانی!

سرخپوشان پایتخت موفق شدند با دبل مهدی عبدی، شاگردان الهامی را شکست دهند و در جدول 6 امتیازی شوند.

پیروزی شاگردان یحیی با دبل عبدی/ نساجی تسلیم مهاجم مازندرانی!

به گزارش خبرگزاری موج؛ در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، باشگاه پرسپولیس از ساعت 18:00 امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نساجی بود.

نیمه نخست این دیدار همانند نیمه اول بازی پرسپولیس و فولاد بسیار خسته کننده آغاز شد و بازی فیزیکی و درگیرانه‌ای را از دو تیم شاهد بودیم و تا اواخر نیمه اول موقعیت چندان خطرناکی بر روی دروازه ها به وجود نیامد. اما چند دقیقه پیش از آنکه نیمه اول به پایان برسد، حرکت خوب پرسپولیسی‌ها از جناح چپ با پاس خوب وحید امیری به محوطه جریمه نساجی همراه شد و مهدی عبدی، مهاجم گوش به زنگ سرخ‌ها با یک شوت تک ضرب دروازه علیرضا حقیقی را باز کرد تا پرسپولیس در پایان نیمه اول با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم، شاگردان الهامی در صدد به ثمر رساندن گل تساوی برآمدند و تلاش آن‌ها برای باز کردن دروازه میزبان خیلی زود به ثمر رسید و حرکت خوب مسعود شجاعی از سمت راست، در نهایت به ارسال مرتضی منصوری بر روی دروازه پرسپولیس ختم شد و کریم اسلامی با یک ضربه سر دقیق توپ را وارد دروازه حامد لک کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

در ادامه این دیدار، کادر فنی پرسپولیس قدری احساس خطر کرد و در دقیقه 58 سعید آقایی را به جای مهدی شیری به میدان فرستاد و همچنین سیامک نعمتی را جایگزین امید عالیشاه کرد تا وحید امیری که پیش از این در پست دفاع راست مشغول بازی بود، یک خط جلوتر برود و به عنوان وینگر بازی را ادامه دهد. تدبیری که خیلی زود به ثمر نشست و با جان گرفتن جناح راست پرسپولیس، حمله فوق‌العاده سرخپوشان از این جناح در نهایت به ارسال پاس زمینی به داخل محوطه نساجی ختم شد و مهدی عبدی با آمادگی کامل پس از زدن بر سر توپ، با یک ضربه پای چپ توپ را وارد دروازه حقیقی کرد و بار دیگر تیمش را از حریف پیش انداخت.

در ادامه این دیدار دیگر هیچ توپی از دروازه‌ها عبور نکرد و پرسپولیس موفق شد با دبل عبدی، نساجی را در خانه شکست دهد و با رسیدن به 6 امتیاز، با سه تیم استقلال و سپاهان و گل‌گهر هم امتیاز شود و رتیه سوم جدول را به خود اختصاص دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی