English

پرسپولیس_الهلال؛ نبرد سلاطین غرب در ریاض

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب (شنبه ۲۴ مهرماه) برگزار می‌شود.

پرسپولیس_الهلال؛ نبرد سلاطین غرب در ریاض

 به گزارش خبرگزاری موج، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی امشب (شنبه) به مصاف الهلال عربستان می‌رود که با مشکلاتی عجیب خود را به عربستان رساند.

درحالی که قرار بود کاروان پرسپولیس صبح چهارشنبه عازم عربستان شود، به خاطر صادر نشدن مجوز فرود هواپیما، عصر پنج‌شنبه عازم عربستان شد و همین امر باعث ایجاد حاشیه‌هایی برای این تیم شد.

نماینده ایران در شرایطی به مصاف الهلال می‌رود که به خاطر شروع نشدن لیگ ایران، بدون انجام بازی رسمی خود را برای این بازی حساس آماده کرده است.

البته با خواست کادر فنی پرسپولیس، این تیم سه دیدار تدارکاتی انجام داد.

شاگردان گل‌محمدی ابتدا برابر پیکان به تساوی یک بر یک رسیدند و درادامه ۳ بر صفر شهرداری آستارا را شکست دادند و در آخرین بازی تدارکاتی خود سپاهان را ۳ بر یک مغلوب کردند.

اما الهلال در حالی برابر پرسپولیس ایران قرار می‌گیرد که از ستاره‌هایی چون متئوس پریرا، بافتیمبی گومیس و موسی مارگا بهره می‌برد و توانسته در لیگ عربستان با ۱۲ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار بگیرد. نکته جالب درباره الهلال این است که این تیم در پنج دیدار آخر خود در لیگ عربستان، فقط در دو بازی پیروز شده و سه دیدار را با تساوی به پایان برده است.

 

ترکیب احتمالی دو تیم؛

 

پرسپولیس:

حامد لک_ سید جلال حسینی_ فرشاد فرجی_ سعید آقایی_ میلاد سرلک_ رضا اسدی_ امید عالیشاه_ مهدی ترابی_ وحید امیری _عیسی آل کثیر

الهلال:

عبد الله المعیوف_ ناصر الدوسری_ علی البلیهی_ جانگ هیون_ محمد البریک_ محمد کنو_ سلمان الفرج‌ _ سالم الدوسری‌ _ پریرا _ بافیتیمبی گومیس _ موسی مارگا

 

تساوی در تاریخ؛ فاتح نبرد پانزدهم کدام تیم است؟

دو تیم پرسپولیس و الهلال تاکنون ۱۴ بار ( جام باشگاهای آسیا+ لیگ قهرمانان) به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سهم هر کدام از تیم‌ها چهار پیروزی بوده و شش مسابقه نیز با نتیجه تساوی خاتمه یافته است.

به این ترتیب دیدار امشب پانزدهمین رویارویی دو تیم خواهد بود که توازن را بر هم خواهد زد و شاید برنده این بازی، در چند روز آینده سومین صعود خود به فینال را هم طی پنج سال اخیر جشن بگیرد.

تیمی که هواداران بخشی از فوتبال دوستان ایرانی امیدوارند پرسپولیس باشد تا شاید با سومین حضورش در فینال؛ مَثَل «تا سه نشه بازی نشه» را معنا و نخستین جام قهرمانی آسیا را به تابلو افتخارات سرخپوشان ایرانی اضافه کند.

لازم‌ به ذکر است؛ پرسپولیس در ۵ دیدار اخیر مقابل الهلال موفق به شکست این تیم عربستانی نشده است.

پرسپولیس ایران و الهلال عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه امیر فیصل بن فهد شهر ریاض رو در رو خواهند شد

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه