English

مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲؛

تداوم صدرنشینی ایران/ تیرک دروازه ناجی کره‌جنوبی شد

دیدار حساس تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره‌جنوبی در مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ در حالی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید که تیرک دروازه ۲ مرتبه ناجی تیم میهمان شد.

تداوم صدرنشینی ایران/ تیرک دروازه ناجی کره‌جنوبی شد

به گزارش خبرگزاری موج، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۷ امروز (سه‌شنبه) در هفته چهارم مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه آزادی میزبان کره‌جنوبی بود که این رقابت حساس و تماشایی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. این دیدار بدون تماشاگر برگزار شد.

بازی در نیمه نخست این دیدار حساس با تساوی بدون گل به پایان رسید و در ابتدای نیمه دوم، «سون هیونگ مین» کاپیتان کره‌جنوبی و ستاره باشگاه تاتنهام پشت مدافعان ایران صاحب توپ شد و در صحنه‌ای مشکوک به آفساید و به‌راحتی دروازه ایران را باز کرد.

این نخستین گلی بود که ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی قطر دریافت کرد.

پس از آن ایران در پی جبران گل خورده برآمد و در دقیقه ۶۶ شوت سنگین «سعید عزت‌اللهی» که از پشت محوطه جریمه زده شد به تیرک دروازه کره برخورد کرد.

تلاش‌های ایران در دقیقه ۷۶ جواب داد و ارسال «سردار آزمون» با ضربه سر زیبای « علیرضا جهانبخش » همراه شد تا ایران به گل تساوی برسد.

دو دقیقه پس از آن شوت سنگین طارمی با بدشانسی به تیرک دروازه کره برخورد کرد.

در دقیقه ۹۲ «علیرضا بیرانوند» با واکنشی عالی مانع از باز شدن دروازه تیم ملی ایران شد.

در نهایت این دیدار که تقابل رقیبان همیشگی قاره کهن محسوب می‌شود با تساوی به اتمام رسید و ایران با ۱۰ امتیاز صدرنشین باقی ماند و کره‌جنوبی هم با هشت امتیاز همچنان در جایگاه دوم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی