English

کشتی فرنگی قهرمانی جهان - نروژ؛

دورخیز فرنگی کاران برای صید دو طلای دیگر

پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان در حالی امشب به پایان می‌رسد که تیم ایران با دو نماینده در دیدار فینال در انتظار کسب دو مدال طلای دیگر است.

دورخیز فرنگی کاران برای صید دو طلای دیگر

به گزارش خبرگزاری موج، پس از پایان دور مقدماتی رقابت‌های مقدماتی سه وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان که روز گذشته در شهر اسلو نروژ برگزار شد، میثم دلخانی و محمدرضا گرایی در اوزان ۶۳ و ۶۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.

بدین ترتیب میثم دلخانی باید امشب در فینال وزن ۶۳ کیلوگرم به مصاف لری آبولادزه دارنده مدال برنز اروپا از گرجستان برود و محمدرضا گرایی هم در فینال وزن ۶۷ کیلوگرم رو در روی نظیر عبداله یف از روسیه قرار گیرد.

دلخانی روز گذشته ابتدا با نتیجه ۹ بر صفر دنیز منیکسه از آلمان را مغلوب کرد و سپس لنور تمیروف از اوکراین را با نتیجه ۳ بر ۳ شکست داد. وی در نیمه نهایی هم با نتیجه ۹ بر صفر طالح ممدوف دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

محمدرضا گرایی هم روز گذشته ابتدا تسوچیکا شیمویامادا از ژاپن را با ضربه فنی کرد و در ادامه جعفراف از آذربایجان را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد. وی در نیمه نهایی در یک کشتی سخت و حساس با نتیجه ۶ بر ۶ مقابل راماز زوئیدزه از گرجستان به برتری رسید و راهی فینال شد.

البته تیم ایران روز گذشته یک نماینده دیگر هم در سه وزن پایانی داشت که طی آن رامین طاهری در وزن ۸۷ کیلوگرم به میدان رفت اما با کسب یک پیروزی و یک شکست از دور رقابتها حذف شد.

با توجه به نتایج کسب شده در پایان دیدارهای هفت وزن رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم و علی اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا و محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم و پژمان پشتام در وزن ۸۲ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

در سه وزن پایانی نیز میثم دلخانی و محمدرضا گرایی باید امشب در فینال اوزان ۶۳ و ۶۷ کیلوگرم به میدان بروند که اگر بتوانند دو مدال طلای دیگر به دست آورند، شاگردان محمد بنا با کسب چهار مدال طلا و دو برنز و کسب عنوان نایب قهرمانی جهان که از شب گذشته مسجل شد به کار خود خاتمه خواهند داد.

رقابت‌های رده بندی و فینال سه وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی