English

ایران _ امارات / دورخیز شاگردان اسکوچیچ برای دهمین برد متوالی! 

تیم ملی ایران در دیدار امشب به دنبال ثبت رکورد ویژه است. 

ایران _ امارات / دورخیز شاگردان اسکوچیچ برای دهمین برد متوالی! 

به گزارش خبرگزاری موج، تیم ملی فوتبال ایران که با هدایت دراگان اسکوچیچ کروات از ۲ بازی قبلی خود در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ۲ پیروزی کسب کرده است، در سومین بازی باید به مصاف تیم ملی امارات برود. تیم ملی ایران با ۶ امتیاز در صدر گروه اول مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا قرار دارد و امارات که در دو بازی قبلی‌اش با لبنان و سوریه به تساوی رسیده، با ۲ امتیاز و بعد از کره ۲ امتیازی، تیم سوم گروه اول است.

تیم ملی و امارات تا امروز ۱۴ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که ایران ۱۰بار پیروز شده و ۴ بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

۴ بازی اول این ۲ تیم با برتری ایران به پایان رسیده اند و تیم امارات در پنج بازی اول برابر ایران موفق به گلزنی نشده بود.

بهترین برد تیم ایران برابر امارات کسب پیروزی ۳ بر صفر و بهترین برد تیم امارات هم برابر ایران کسب نتیجه ۳ بر یک بوده است.

با توجه به شرایط جدول و همچنین تاریخچه بازی های رو در روی ایران و امارت به نظر می‌رسد شاگردان اسکوچیچ کار دشواری برای ثبت سومین پیروزی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پیش رو نداشته باشند.

دیگر نکته امیدوار کننده تیم ملی ایران برای برتری مقابل تیم ملی امارات،۹ برد متوالی این‌ تیم در بازی های گذشته است. شاگردان اسکوچبچ می توانند با برتری در بازی امشب به دهمین برد متوالی خود برسند و از رکورد تیم ملی تحت هدایت محمد مایلی کهن در سال ۱۹۹۶ به ۹ بازی متوالی را با پیروزی به پایان برساند عبور کند.

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران:

علیرضا بیرانوند - محمدحسین کنعانی زادگان - شجاع خلیل زاده - امید نورافکن - صادق محرمی - سعید عزت اللهی - احسان حاج صفی - علیرضا جهانبخش - مهدی طارمی - سردار آزمون - وحید امیری

 

تیم ملی امارات؛ شاگردان فن مارویک به دنبال سه امتیاز خانگی

تیم ملی فوتبال امارات با هدایت فان مارویک هلندی در رنکینگ ۶۹ فیفا قرار دارد و در بازی خانگی به دنبال پیروزی است. 

بهترین رتبه اماراتی‌ها ۴۰ دنیا در سال ۱۹۹۸ بوده است  و بدترین رتبه آن‌ها نیز به رده ۱۳۸ در سال ۲۰۱۲ برمی گردد.

بهترین گلزن حریف ایران علی مبخوت است که در باشگاه الجزیره امارات بازی می‌کند و با ۷۷ گل ستاره این تیم است.

 بیشترین بازی هم ال تلیانی با ۱۶۱ بازی در کارنامه دارد. اماراتی‌ها در ۹ بازی اخیر رسمی و دوستانه ۶ برد و ۳ مساوی کسب کرده اند و بدون باخت هستند.

فن مارویک روی نیمکت تیم ملی امارات ۴ مربی هلندی دارد و در کنار آن‌ها ۲ مربی اماراتی نیز حضور دارند که در پست‌های مربی بدنساز و مربی دروازه بان‌ها فعالیت می‌کنند.

دیدار تیم ملی ایران و امارات امشب ( ۱۵ مهرماه) به میزبانی امارات در ورزشگاه زعبیل دوبی ساعت ۲۰:۱۵ به وقت تهران برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه