English

بارسا یونیورسال:

سه مدیر که برای جانشینی رونالد کومان "بله" گفته اند

شکست ناامیدکننده 3-0 بارسلونا مقابل بنفیکا در ورزشگاه دا لوز منجر به افزایش فشار روی هیات مدیره برای جدایی از رونالد کومان ، سرمربی تیم شده است. 

سه مدیر که برای جانشینی رونالد کومان "بله" گفته اند

به گزارش خبرگزاری موج ، رونالد کومان علیرغم داشتن یک جایگاه افسانه ای در باشگاه به دلیل مشارکت خود به عنوان یک بازیکن ، هرگز نتوانست در دوران سرمربیگری یک ساله خود نظر طرفداران بارسا را به عنوان مربی جلب کند.

در حال حاضر و سرانجام، پس از آخرین شکست در لیسبون ، سرمربی هلندی ممکن است در حال خروج از نیوکمپ باشد ، علیرغم گمانه زنی های آنها مبنی بر اینکه ممکن است خوان لاپورتا ، مدیر عامل باشگاه تصمیم بگیرد تا زمان بازی با اتلتیکو مادرید اورا برکنار کند.

به طور طبیعی ، شایعات در مورد مذاکرات جانشینان احتمالی غوغا کرده است. گفته می شود مارسلو گالاردو ، سرپرست ریورپلاته ، که بارسلونا سال گذشته با اخراج ارنستو والورده به او مراجعه کرده بود ، بتر دیگر از پذیرش سرمربیگری بارسا خودداری کرد.

یواخیم لو ، سرمربی آلمانی قهرمان جام جهانی نیز در حال حاضر نامی است که در حال بررسی است.

با این حال ، به گفته تونی خوانمورتی از SPORT ، سه نامی که تا به حال قوی ترین احتمال حول انها میچرخد این سه نفر هستند ، هافبک سابق بارسا و سرمربی السد ژاوی هرناندز ، روبرتو مارتینز سرمربی بلژیک و در نهایت ، آندره پیرلو ، سرمربی سابق یوونتوس. ادعاهای متضادی در رابطه با ژاوی مطرح شده است ، زیرا گزارش های قبلی نشان می داد که او ممکن است با لاپورتا بهترین روابط را نداشته باشد قبول نکند.

با این حال ، بر اساس به روز رسانی فوق ، اسطوره بارسلونا مایل است که این کار را بپذیرد در صورتی که باشگاه با او تماس بگیرد.

در همین حال ، گفته می شود روبرتو مارتینز ، که اخیراً شایعات را رد کرده است ، آماده است تا در صورت اتخاذ رویکرد مشخص توسط لاپورتا و همقطارانش ، هدایت غول های کاتالان را بر عهده بگیرد. سرانجام ، پیرلو نیز در صورت ارائه پیشنهاد از بارسلونا ، پاسخ مثبت می دهد ، اگرچه نظر در مورد اسطوره ایتالیایی با توجه به کم تجربگی او به عنوان سرمربی ، اختلاف نظر وجوددارد.

بنابراین ، با توجه به شرایط ، هر سه نفر ژاوی ، روبرتو مارتینز و آندره آ پیرلو مایلند سرمربی بعدی بارسلونا شوند.

و توپ در زمین لاپورتا قرار دارد و رئیس بارسا اکنون وظیفه تصمیم گیری بزرگی را دارد که آینده این باشگاه را در این فصل و به طور بالقوه رقم خواهد زد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه