English

نگاهی خاص به رویارویی امشب پاریس سن ژرمن و منچستر سیتی

در تکرار نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن میزبان منچسترسیتی است. پپ گواردیولا پس از سال ها دوباره مقابل لیونل مسی قرار می گیرد. 

نگاهی خاص به رویارویی امشب پاریس سن ژرمن و منچستر سیتی

به گزارش خبرگزاری موج، امشب به احتمال زیاد شاهد یکی از جذابترین رویارویی های فوتبال باشگاهی دنیا بین دو فینالیست دو سال گذشته و دو تیمی که به جرات میتوان آن را از دو نقطه نظر رویارویی بین دلارهای نفتی امارات و قطر از یک سو و تقابل دو استاد بازیگری و سرمربیگری طی دو دهه اخیر باشیم.

حدستان درست است منچسترسیتی و پاری سن ژرمن و مسی و گواردیولا.

دو قهرمان که باهم همه چیز را داشتند و بدون هم علیرغم تلاشها و توانایی ها هردو در فتح چمپیون لیگ ناموفق بودند.

 

مسی و گواردیولا: رابطه پیچیده بین دو نفر که همه چیز را با هم بردند

 

هر عکاسی که در پارک دو پرنس کار می کند یک هدف اصلی در بازی امشب لیگ قهرمانان خواهد داشت-ثبت لحظه ای که پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی با لیونل مسی مهاجم پاری سن ژرمن روبرو می شود.

منبعی که مسی را به خوبی می شناسد می گوید: "آنها به یکدیگر سلام می کنند و از لحاظ احساسی یکدیگر را بغل می کنند." "روابط آنها همیشه خوب بوده است ، در برخی مواقع از دیگران نزدیکتر ، اما رابطه شان همیشه خوب بوده است.

آنها به یکدیگر بدهکارند. " بارسلونا در چهار فصل حضور خود در نوکمپ چهارده جام کسب کرد - از جمله سه قهرمانی در لالیگا ، دو لیگ قهرمانان و دو جام باشگاه های جهان.

مسی همچنین خود را به عنوان بهترین بازیکن انفرادی جهان ثابت کرد-اولین توپ طلا او پس از اولین فصل کامل او تحت هدایت گواردیولا در سال ۲۰۰۹ بود و چندسال که از آن زمان با هم کار می کردند ، آن را حفظ کردند.

این بدان معنا نیست که همه چیز روز به روز بین دو شخصیت محرک و پیچیده روان پیش می رفت و کماکان پیش رود.

وقتی گواردیولا در سال دوهزارو دوازده بارسلونا را ترک کرد ، توازن قدرت بین آنها به طور قابل توجهی تغییر کرده بود و برای هر دو بهتر بود که از هم جدا شوند.

در نه سال گذشته ، نام آنها به طور مداوم به هم پیوسته است. مسی قطعاً از جلسات قبلی خود در زمین بیشتر از گواردیولا لذت برده است و شایعات دائمی در مورد پیوستن آنها وجود دارد ، چیزی که واقعاً در سال دوهزارو بیست بسیار نزدیک بود.

یک منبع دیگر که با آنها کار کرده است می گوید:" آنها همه چیز را با مسی بردند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه