English

تیم والیبال جوانان ایران از صعود به جمع هشت تیم برتر جهان بازماند

تیم والیبال جوانان ایران با شکست مقابل آرژانتین نتوانست به جمع هشت تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان صعود کند.

تیم والیبال جوانان ایران از صعود به جمع هشت تیم برتر جهان بازماند

به گزارش خبرگزاری موج، تیم والیبال زیر ۲۱ سال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته (جمعه) در دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف آرژانتین رفت و با نتیجه سه بر ۲ شکست خورد. ست‌های اول، چهارم و پنجم این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸ و ۱۹ بر ۱۷ به سود آرژانتین رقم خورد. تیم ایران هم در ست‌های دوم و سوم با امتیازات ۲۵ بر ۲۰ و ۲۶ بر ۲۴ به برتری رسید.

شاگردان بهروز عطایی پنجشنبه هم با نتیجه سه بر ۲ مقابل بلژیک باخته بودند و به این ترتیب دیگر شانسی برای صعود به جمع هشت تیم برتر مسابقات ندارند. ایران امروز به مصاف مراکش می‌رود و سپس باید برای کسب یکی از رتبه‌های نهم تا شانزدهم مسابقات تلاش کند. این اتفاق درحالی رخ می‌دهد که ایران در دوره گذشته مسابقات به مقام قهرمانی دست یافته بود.

عرفان جلالی‌نژاد، امیرحسین توخته، امیرحسین تقوی، سینا نیک‌پور، مهدی جلوه، بردیا سعادت و عبدالمختار بوش بازیکنان اصلی ایران در بازی مقابل آرژانتین بودند.

خولیو ولاسکو سرمربی آرژانتینی پیشین تیم ملی والیبال ایران و مدیر تیم‌های پایه ایتالیا یکی از تماشاگران ویژه این مسابقه بود.

مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان از یکم تا ۱۱ مهر به میزبانی ایتالیا و بلغارستان برگزار می‌شود. تیم جوانان ایران در گروه سوم مرحله نخست این مسابقات با آرژانتین، مراکش و بلژیک همگروه است.

مرحله دوم رقابت‌ها هم به صورت گروهی برگزار می‌شود.

در ۲۰ دوره گذشته مسابقات زیر ۲۱ سال مردان جهان، ایران به یک طلا و یک برنز دست یافته است و در کنار بلغارستان و کره جنوبی پنجمین تیم پرافتخار تاریخ مسابقات محسوب می‌شود.

برنامه مسابقات تیم والیبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان به وقت تهران

مرحله اول

ایران ۲ - بلژیک ۳ (۲۰-۲۵ / ۲۳-۲۵ / ۲۸-۲۶ / ۲۸-۲۶ / ۸-۱۵)

ایران ۲ - آرژانتین ۳ (۲۰-۲۵ / ۲۵-۲۰ / ۲۶-۲۴ / ۱۸-۲۵ / ۱۷-۱۹)

شنبه سوم مهر، ساعت ۲۰:۳۰، ایران - مراکش

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه