English

نگاهی به مدعیان قهرمانی پرمیرلیگ ؛

سرنوشت قهرمانی در مربع آتشین لیگ جزیره

سیتی، یونایتد، چلسی و لیورپول تشکیل دهنده چهارضلعی قدرت این فصل لیگ برتر انگلیس هستند. چهار تیمی که می توانند، فصلی سراسر هیجان را برای فوتبال دوستان رقم بزنند.

سرنوشت قهرمانی در مربع آتشین لیگ جزیره

به گزارش خبرگزاری موج؛ سالی که نکوست از بهارش پیداست و لیگ جذاب از فصل نقل و انتقالاتش.

 

منچستر با توپ پر آمده

لیگ انگلیس تابستان شلوغ و پر سر و صدایی را پشت سر گذاشت. شیاطین سرخ که بعد از فرگوسن حال و روز خوشی را تجربه نکرده اند با فرصت دادن به سولسشر کم کم می توانند به ساحل آرامش برسند. نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر حالا با توپی پر پا به میدان مسابقات گذاشته است. قرمزهای الترافورد با به خدمت گرفتن سانچو و واران زنگ خطر را برای فتح جام به صدا درآوردند اما این پایان کار نبود و در حالی که خبر پیوستن رونالدو به سیتی دهان به دهان می چرخید، در یک هایجک بی نظیر سی آر سون را به خانه بازگرداندند و آخرین ضربه را محکم تر زدند.

 

خط آتش چلسی خطرناک شد

آبی های لندن که این فصل با توماس توخل به عنوان مدافع عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ شناخته می شوند نیز بیکار ننشسته اند. رومن آبراموویچ روسی که علاقه زیادی به فتح لیگ جزیره دارد، به نوعی سر کیسه را شل کرد و رملو لوکاکوی بلژیکی را از قهرمان سری آ خریداری کرد. با جذب این مهاجم گل زن و تنومند و قرارگرفتن کنار بازیکنانی مثل هاورتز، مانت، ورنر و زیاش، خط آتش چلسی می تواند تن هر تیمی را بلرزاند. البته در ساعات پایانی نقل و انتقالات، سائول نیگوئز اسپانیایی هم آبی پوش شد.

 

گواردیولا و خرید های انتحاری

 

مدافع عنوان قهرمانی که همواره در این سال ها تیم پر ستاره ای بوده خیلی برای خرید بازیکن حوصله سر و کله زدن ندارد و در یک حرکت انتحاری جک گریلیش را با مبلغی گزاف به خدمت گرفت. گواردیولا در سیتی مثل بچه پولدارهایی است که به محض اراده کردن، بی چون و چرا هرچه بخواهد حاضر است. 

 

لیورپول تا کجا تنها قدم نخواهد زد؟

و اما می رسیم به ضلع آخر این مربع، جایی که در میان هیاهوی نقل و انتقالات تابستانی در حالی که تیم های دیگر بسیار پرجنب و جوش کار می کردند، لیورپول مانند فردی که روبه رویش دعوای شدیدی رخ داده اما او با آرامش قهوه اش را می نوشد و سیگاری دود می کند فارغ از هرگونه تکاپو، به نظاره نشست. شاید بزرگترین تفاوت لیورپول در تابستان داغ رقبایش، نبود عینک معروف روی صورت کلوپ باشد. مربی آلمانی که علاقه شدیدی به فوتبال پرفشار با پرس نود دقیقه تیم حریف دارد، باید دید تا کی و کجا دوام خواهد آورد. قرمزهای آنفیلد تا همینجای رقابت ها که فقط پنج هفته از آن سپری شده، الیوت پدیده جوان خود را در یک صحنه دلخراش، حداقل ده ماه در اختیار ندارند و از آن سو بابی فیرمینو هم چهار-پنج هفته ای دور از میادین است. باید دید بلایی که فصل پیش، با مصدومیت همزمان چندین ستاره سر این تیم آمد ونداشتن جایگزین خوب روی نیمکت تا کجا تنها قدم نخواهند زد.

البته تیم هایی مثل لستر و تاتنهام هم عناصری هستند که می توانند در تعیین قهرمان، نقش به سزایی ایفا کنند اما خودشان در قد و قواره یک مدعی نیستند. باید بنشینیم، تماشا کنیم و از این فصل داغ لیگ برتر انگلیس لذت ببریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه