English

تراکتور-النصر؛ در انتظار یک معجزه!

از مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، نماینده فوتبال ایران تیم تراکتور، در جدالی حساس و دشوار به مصاف النصر عربستان خواهد رفت.

تراکتور-النصر؛ در انتظار یک معجزه!

به گزارش خبرگزاری موج، این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود‌، که سرخ‌پوشان آذربایجان، حواشی نیست که در اوقات اخیر تجربه نکرده باشند!

رخنه کرونا در اردوی تیم هم مزید بر سوءمدیریت و حواشی متعدد تراکتوری‌ها شد تا آن‌ها فقط با 16 نفر راهی قطر شوند، لیستی خالی از ستاره که حالا باید در مقابل یکی از گران‌ترین تیم‌های فوتبال آسیا قرار گیرد.

بدون تعارف، صعود برای شاگردان فیروز کریمی، چیزی شبیه به یک معجزه است، النصر از تیم‌های قدرتمتد فوتبال آسیاست و تراکتور با یک تیم نصف و نیمه، نمی‌تواند حداقل روی کاغذ شانس چندانی برای پیروزی داشته باشد، به هر جهت سوءمدیریت تمام‌نشدنی مدیران این باشگاه که دو جین مربی را طی چند فصل بر روی نیمکت تراکتور نشانده و پس از مدتی آن‌ها را برکنار کرده است، این‌جا عواقبش را نشان داد و تراکتور با بدترین شرایط ممکن به آسیا رسیده تا امید پرشورهای فوتبال ایران برای موفقیت در مرحله حذفی چندان پررنگ نباشد.

در آن سو تیم النصری‌های عربستان هم تیمی قدرتمند هستند که در بازار نقل و انتقالات تابستانی خریدهای گران‌قیمتی را انجام داده‌اند و با شرایط خوبی به مصاف تراکتور خواهند آمد گرچه نایف الماس، عبدالمجید الصلیهم و عبدالاله العمری به خاطر مصدومیت قادر به همراهی النصر در این بازی حساس نیستند این درحالی است که عبدالرزاق حمدالله، عبدالله مادو و علی لاجامی  هم به خاطر محرومیت قادر به همراهی تیم منزس نیستند.

در مرحله گروهی، تراکتوری‌ها بدون شکست صعودی شیرین را تجربه کردند و با ۲ برد و ۴ مساوی به عنوان تیم دوم از گروه خود به مرحله بعدی راه یافتند، تیم النصر موفق شد با 11 امتیاز، 3 برد، 2 مساوی و 1 باخت به عنوان صدرنشین و بالاتر از تیم السد راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود.

باری؛ تراکتور در مصافی دشوار و نفس‌گیر به مصاف النصر خواهد رفت و باید منتظر ماند و دید، معجزه در دوحه رخ می‌دهد یا خیر!

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه