English

سه بازیکن استقلال به فرودگاه نرفتند!

دروازه‌بان و مدافع تیم فوتبال استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالبات‌شان تیم‌شان را در سفر به دبی همراهی نخواهند کرد.

سه بازیکن استقلال به فرودگاه نرفتند!

به گزارش خبرگزاری موج، رشید مظاهری و محمدحسین مرادمند بنا به دلایلی که به نظر می‌رسد مالی باشد در تمرین استقلال شرکت نکردند و از سفر به دبی هم سرباز زدند.

پس از اینکه محمد دانشگر، مدافع تیم فوتبال استقلال به بهانه داشتن پیشنهاد در فرودگاه امام خمینی (ره) حضور نیافت، خبر می‌رسد رشید مظاهری و محمدحسین مرادمند دو بازیکن دیگر این تیم هم به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان در فرودگاه حضور نیافتند. این در حالی است که استقلال فرار است امشب (یکشنبه) برای برگزاری اردوی چند روزه به دبی سفر کند تا آماده بازی حساس مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود.

اختلافات مالی رشید مظاهری با باشگاه همچنان ادامه دارد اما ماجرای مرادمند به چکی که مربوط به باشگاه شهرخودرو مشهد است برمی‌گردد. پیش از این هم چند بازیکن استقلال از جمله همین رشید مظاهری و فرشید اسماعیلی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال فراخوانده شده بودند و حتی مددی از اسماعیلی شکایت جداگانه هم انجام داده بود.

حالا باید دید در آستانه بازی با الهلال چرا وضعیت استقلال تا به این حد نابسامان است. در روزهایی که مدیرعامل باشگاه در بیمارستان به سر می‌برد، فرهاد مجیدی در مورد اسپانسر صحبت می‌کند و بازیکنان هم به راحتی قید حضور در تمرینات را می‌زنند. در حالی که می‌توان یکسری از مسائل را به بعد از بازی با الهلال با موکول کرد تا تنش و حاشیه از استقلال دور شود.

 استقلالی‌ها ۲۲ شهریور به مصاف الهلال عربستان می‌روند و به نظر می‌رسد بعد از این بازی اتفاقات زیادی در این باشگاه رخ دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی