English

ستاره میلان، به پی اس جی می‌رود؟

میلان نگران است که فرانک کسیه ستاره ساحل عاجی خود را در پایان فصل به صورت رایگان از دست بدهد چرا که این هافبک پیشنهاد تمدید با روسونری ها با دستمزد سالانه 6.5 میلیون یورو را رد کرده آن هم در حالی که در تابستان به بازیکن ازاد تبدیل خواهد شد.

ستاره میلان، به پی اس جی می‌رود؟

به گزارش خبرگزاری موج، در حال حاضر مدیران میلان نگران هستند که پی اس جی پشت پرده عدم تمدید قرارداد فرانک کسیه باشد چرا که تیم پاریسی در تابستان گذشته دوناروما را به صورت رایگان با اتمام قراردادش با میلان به خدمت گرفت و حالا می توانند همین کلک را در مورد فرانک کسیه تکرار کنند.

هافبک ساحل عاجی دو ماه است که  پیشنهادهای تمدید با میلان  را رد می کند و درخواست دستمزد سالانه هشت میلیون یورو ثابت به علاوه دو میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد را داشته است. به نظر می رسد که پی اس جی مشکلی برای پرداخت چنین دستمزدی نداشته باشد.

البته پاریسن ژرمن تنها مشتری کسیه نیست بلکه چندین باشگاه لیگ انگلیس نظیر تاتنهام و لیورپول نیز شرایط این بازیکن را دنبال می کنند و انتظار می رود که در صورت جدایی دیبالا، یوونتوس نیز به سراغ جذب وی برود. میلان در ماه های آینده به تلاش برای تمدید قرارداد این هافبک ادامه خواهد داد

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه