English

شایعه در شهر؛ جعفر سمیعی استعفا داد!

ساعتی پیش رسانه‌ها از استعفای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خبر دادند، اما هنوز سایت رسمی باشگاه پرسپولیس واکنشنی به این خبر نشان نداده است.

شایعه در شهر؛ 
جعفر سمیعی استعفا داد!

به گزارش خبرگزاری موج، این روزها باشگاه پرسپولیس درگیر مشکلات خارجی و داخلی فراوانی شده که گویا پایانی ندارد. علاوه بر پروژه جذب بازیکنان جدید و پرداخت مطالبات اعضای قدیمی و کادرفنی تیم، اقاله قرارداد با کارگزار در حالی که نامه محکومیت پرسپولیس در پرونده کالدرون به باشگاه رسیده و تا پایان موعد پرداخت آن چند روزی بیشتر نمانده، باشگاه را به شدت از لحاظ مالی در تنگنا قرار داده است.

در همین حال فرآیند جست‌وجو برای کارگزار جدید طولانی شده و شاگردان یحیی احتمالا بدون شارژ مالی باید آماده بازی با استقلال تاجیکستان آماده آن‌هم در خاک تاجیکستان شوند.

این درحالی‌ست جدایی بازیکنان شاخص تیم و در ادامه عدم جذب بعضی بازیکنان لیست گل محمدی، شرایط را از منظر فنی نیز بغرنج کرده؛ در عین حال باشگاه با وجود حجم زیاد بدهی های داخلی و خارجی مجبور به مذاکره با فدراسیون برای صدور مجوز جذب بازیکن خارجی شده و هنوز نتیجه این مذاکرات مشخص نیست.

در همین حین گفته می‌شود جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس به صورتی بی‌سر و صدا نامه استعفای خود را تقدیم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان کرده و اعلام کرده تمایلی به ادامه همکاری با این تیم را ندارد و اگر وزارت ورزش با این استعفا موافقت نکند، وی نامه استعفای خود را رسانه ای خواهد کرد.

باید منتظر بود تا ادامه وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس در روزهای آتی چه می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه