English

عجیب اما واقعی؛ استقلال کمک سرپرست دارد/ سرپرست نه!

حضور کمک سرپرست در تیم بدون سرپرست مورد عجیبی است که فقط در استقلال دیده می‌شود.

عجیب اما واقعی؛
استقلال کمک سرپرست دارد/ سرپرست نه!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، استقلال در حالی تمرینات خود را برای رویارویی با الهلال و حضور در فصل آتی لیگ برتر شروع کرده که هنوز مدیران این باشگاه جانشینی برای نصرالله عبداللهی، سرپرست فصل پیش انتصاب نکرده‌اند.

در چند سال اخیر شاهد اتفاقات عجیب بسیاری در باشگاه استقلال بوده‌ایم، پرداختن به این اتفاقات تکرار مکررات است و از حوصله مخاطب خارج.

 اما آخرین اتفاق عجیب در این باشگاه، وجود کمک سرپرست، در نبود سرپرست است.

در هفته گذشته احمد مددی مدیر عامل باشگاه استقلال طی حکمی جواد زرینچه‌، کاپیتان سال های نه چندان دور استقلال را به عنوان سرپرست منصوب کرد. اما جواد زرینچه در اقدامی عجیب ساعاتی پس از دریافت حکم سرپرستی، با مصاحبه‌ای کوتاه و مساعد ندانستن فضای همکاری ، از سمت خود کناره گیری کرد.

شنیده های خبرنگار ما از منابع آگاه حکایت از آن دارد که پس از کناره گیری جواد زرینچه از سرپرستی استقلال، مدیران این باشگاه با چند گزینه برای قبول سرپرستی مذاکره کرده‌اند، اما گزینه های مطرح شده به دلیل اختلاف نظر با فرهاد مجیدی عطای سرپرستی استقلال را به لقایش بخشیدند.

با توجه به اتفاقات چند هفته اخیر و رابطه ظاهرا خوب این روزهای فرهاد مجیدی و مددی، به نظر می‌رسد فرزاد مجیدی کمک سرپرست فعلی استقلال، محتمل ترین گزینه برای سرپرستی این تیم در فصل آینده است.

فرزاد مجیدی پیش از این، سابقه سرپرستی در تیم های استقلال و نساجی را در کارنامه دارد و می‌تواند گزینه خوبی برای سرپرستی استقلال باشد.

شایان ذکر است که استقلال باید برای دیدار آسیایی با الهلال، سرپرستی را به مسئولان برگزاری مسابقات معرفی کند و در غیر این صورت با جریمه مالی رو به رو خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه