English

بمب یا ترقه؟! مسئله این است

بیشترین نقل و انتقالات را با فاصله مربوط به سرخابی های پایتخت است

بمب یا ترقه؟!
مسئله این است

بیشترین اخبار پیگیری نقل و انتقالات را با فاصله مربوط به سرخابی های پایتخت است. البته که همیشه همینطور بوده وجود هواداران میلیونی برای این دو تیم توجهات را ناخوادآگاه به سمت این دو تیم می برد و از کنار این توجهات دوستان به اصطلاح ایجنت هستند که با بازی رسانه ای خودخواسته، دست به تغییرات و فضا سازی می کنند تا با ایجاد اتمسفر هواداری درصد خود را بالاتر ببرند.صد البته در کنار این دوتیم شرایط تیم های دیگر هم مورد توجه است، مثلا سپاهان و تراکتور که شرایط خود را ر این فصل به دنبال می کنند. اما نکته اصلی این فصل اسم بردن از بازیکنانی است که لقب بمب را از این نسل فوتبالی در نقل و انتقالات به خود گرفته اند، سوال عجیب اما اینجاست اگر این دوستان پر سن سال و نه چندان باکیفیت لقب بمب را دارند، امثال شاهرخ بیانی ها و هاشمی نسب ها که از تیم رقیب امده اند و گل هم زده اند و رفته اند دقیقا باید ملقب به بمب اتم باشند.

خنثی کننده ها

اما در این وانفسا که حالا این صداها طلبه های خود را پیدا کرده اند، اتفاقا احتیاج به تکنسین هایی داریم که با مدیریت خود بتوانند بالانسی در جو خرد کننده هواداری و این قیمت های کذایی مطرح شده در بازار ایجاد کنند. اتفاقی که اگر در این زمان استارت آن نخورد سالهای بعد فاجعه هایی را شاهد خواهیم بود. مثلا وقتی بازیکن و ایجنت نحوه قیمت گذاری را قیمت و نوسان دلاری می دانند، احتیاج است با تشکیل کار گروه هایی و داشتن و شرط و شروط هایی در قراردادها حتی کیفیت زندگی شخصی بازیکن  و فنی داخل زمین هم با همین نوسانات میزان شود و تعریفی از فوتبالیست بودن را در جامعه داشته باشیم.

بمب واقعی

برای تعریف و ایجاد تئوری  قطعا باید معیارهایی را در نظر گرفت و براساس آن ایجاد گفتمان کرد. وصف یک بمب واقعی در این روزها برای این فوتبال بیشتر شبیه بازی کودکانه ای است که ترقه های خود را خیلی کارساز می پندارند، اما در عمل می توان ان را نهایتا فانتزی کودکانه تعریف کرد. اما شاید بمب واقعی در این فوتبال را این روزها سپاهان با جذب بازیکنی به نام ریگی ترکاند بی سرو صدا و کارساز ،در پرسپولیس حفظ و صیانت سیدجلال حسینی که نقش رهبری را همچنان دارا است خود بمبی مهیبی است که حالا حالاها نظیر آن پیدا نخواهد شد.در استقلال حفظ مجیدی که خواسته های خود را با مدیریت حداقل در کوتاه مدت یکی کرد. برای فصل بعد ماند و تصمیم گیری کرد تا استقلال در به در انتخاب مربی در این پیش فصل حداقل نباشد بمب قابل توجه ای است. اگر دنبال بمب واقعی در این فوتبال می گردید باید به ایجاد جریان و ساختار در فوتبال و بدنه باشگاهها توجه کنید بمب واقعی آنجاست نه این اسم ها و رسم ها که این روزها انگشت کوچک یاغی های نسل های قبل نیستند و صرفا با پروپاگاندای رسانه ای و بازی پر زرق و برق ایجنت ها لقب به خود دیده اند و در واقع ترقه ای بیش نیستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه