English

حسینی و استقلال در نقطه پایان!

حسین حسینی پس از ۷ سال حضور در استقلال، سرانجام با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

حسینی و استقلال در نقطه پایان!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، سیدحسین حسینی که قراردادش با این تیم به پایان رسیده بود، بعد از کش و قوس های فراوان پیام خداحافظی از استقلال را در اینستاگرامش منتشر کرد.

دروازه بان شماره یک آبی های پایتخت در لیگ بیستم، دو سه روز قبل با مسئولان استقلال به مشکل خورد اما در نهایت بعد از مذاکرات نهایی برای ماندن به توافق رسید. با این حال اما صبح روز یکشنبه آبی ها علیرضا رضایی دروازه بان فصل گذشته پیکان را به خدمت گرفتند و رشید مظاهری نیز بعد از حضور در باشگاه استقلال اعلام کرد برای ماندن به توافق رسیده تا بشود جدایی حسینی را حدس زد.

در نهایت حسین حسینی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش از هواداران استقلال خداحافظی کرد.

حسینی نوشت: "هواداران عزیز خدا شاهد هست که من همه تلاشمو کردم برای موندن. ۴ روز پیش هم توافق کردیم ولی یهو همه چیز عوض شد..."

او در ادامه آورده است: "در این چند سال سعی کردم به تیمی که براش جنگیدم و خون دل خوردم پشت نکنم. تو همه شرایط برای پوشیدن شماره یک استقلال صبر کردم و تلاش کردم و همه چی رو به جون خریدم و تیمم رو نفروختم چون واقعا دوری از استقلال سخت بود برام ولی..."

 پیام احساسی حسینی برای هواداران استقلال اینگونه تمام می‌شود: "خوبی و بدی تو این ۷ سال دیدید، حلال کنید..."

گفتنی است؛ حسینی از فولاد و سپاهان با پیشنهاد جدی مواجه شده اما احتمال پیوستنش به سپاهان بیشتر است و به نظر می‌رسد به توافق نهایی نیز دست یافته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی