English

رسمی/ ابراهیمی اولین خرید پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی

علیرضا ابراهیمی مدافع تیم گل‌گهر سیرجان، به پرسپولیس پیوست.

رسمی/ ابراهیمی اولین خرید پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی

به گزارش خبرگزاری موج؛ ابراهیمی که پیش از این با قرمزها به توافق نهایی رسیده بود، امروز در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و قراردادش را با با این تیم امضا کرد تا به خرید اول قهرمان لیگ بیستم در تابستان تبدیل شود.

ابراهیمی پیش از این و در نیم فصل نیز جزو گزینه های یحیی گل‌محمدی برای حضور در پرسپولیس بود اما در آن مقطع امیر قلعه‌نویی و مدیران باشگاه گل گهر با این انتقال مخالفت کردند.

 

ابراهیمی در شرایطی به پرسپولیس پیوست که بعد از جدایی کنعانی‌زادگان از این تیم، یحیی گل‌محمدی به دنبال جذب یک مدافع میانی جدید بود و در کنار ابراهیمی نام نفراتی مثل علی نعمتی و ایمان سلیمی هم مطرح شده بود و فعلا پرسپولیس با مدافع گل گهر به توافق نهایی رسیده است.

مدافع تازه وارد پرسپولیس با توجه به اینکه بازیکن آزاد محسوب می‌شود مشکلی برای توافق و امضای قرارداد با قرمزها نداشت و حالا در صورت صلاحدید کادرفنی تیم جدیدش قادر خواهد بود در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان به میدان برود.

 

مدیران باشگاه پرسپولیس که روز گذشته با حکم نهایی فیفا درباره گابریل کالدرون و دسیارانش مواجه شدند در تلاش هستند پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی قرارداد بازیکنان خود را نهایی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه