English

شماره ۱۰ بارسلونا به چه کسی می رسد؟

رفتن لیونل مسی باعث شده تا بارسلونا در حال حاضر فوق ستاره ای نداشته باشد. در حقیقت این بازیکن در طول بیش از یک دهه تحسین های هواداران را از آن خود کرده بود. از سویی با رفتن مسی در حال حاضر یکی از اسطوره ای ترین شماره های بارسلونا یعنی شماره 10 نیز خالی خواهد شد.

شماره ۱۰ بارسلونا به چه کسی می رسد؟

به گزارش خبرگزاری موج، در حال حاضر یکی از سوالات این جاست که چه اتفاقی برای شماره 10 می افتد و کدام بازیکن این شماره را می پوشد. در بازی بارسا و یوونتوس در جام خوان گامپر کسی حاضر نشد این شماره را بپوشد و در حال حاضر این احتمال وجود دارد که کسی این شماره را در فصل آینده نپوشد.

بر خلاف تورنمنت های دیگر نظیر NBA، لالیگا به باشگاه ها اجازه بازنشسته کردن شماره هایشان را نمی دهد چرا که بر اساس قوانین همه بازیکنان باید شماره های 1 تا 25 را بپوشند و به همین خاطر بازنشسته کردن پیراهن مسی نمی تواند یک گزینه باشد چرا که اگر بارسلونا 25 بازیکن در لیستش داشته باشد شماره 10 نمی تواند خالی بماند مگر آن که آنها 24 بازیکن در لیستشان ثبت کنند و یک شماره خالی بماند.

 

در تاریخ بارسلونا اسطوره هایی نظیر روماریو، رونالدینیو، ریوالدو و مارادونا شماره 10 را به تن کرده اند و مسی آخرین وارث این شماره بوده است. لئو بین سالهای 2008 تا 2021 این شماره را پوشید، قبل از آن رونالدینیو بین سالهای 2003 و 2008 آن را به تن کرد، ریکلمه یک فصل صاحب این شماره بود، ریمالدو دو فصل ، لیتمانن قبل از آنها یک فصل، جیووانی و آنخل کوئیار نیز هر کدام یک فصل.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه