English

المپیک توکیو؛

یزدانی - تیلور، هر آنچه انتظارش را می‌کشیدیم!

همان شد که میخواستیم و انتظارش را میکشیدیم. یزدانی و تیلور در فینال المپیک و دیگر هیچ.

یزدانی - تیلور، هر آنچه انتظارش را می‌کشیدیم!

خبرگزاری موج؛ حسن یزدانی با شکست نایفونوف از روسیه، برای کسب مدال طلای المپیک به مصاف دیوید تیلور از آمریکا خواهد رفت.

همان شد که میخواستیم و انتظارش را میکشیدیم. یزدانی و تیلور در فینال المپیک و دیگر هیچ. نبض تمام ایران برای حسن میزند. حالا یزدانی میتواند انتقام خودش، عباس جدیدی، صادق گودرزی، المپیک آتلانتا و المپیک لندن را یکجا بگیرد. فینال توکیو  بهترین زمان است که داغ فینال های آتلانتا و لندن در دل ملت ایران خاموش شود. ۲۵ سال تمام است که هر جا صحبت از کشتی و المپیک میشود بغض و مظلومیت عباس جدیدی در آتلانتا آزارمان میدهد. حالا کودک دو ساله ی ایام آتلانتا چنان بزرگی میکند که به چشم و دل یک ملت تبدیل شده و سلاح انتقام کشتی ایران از آمریکا محسوب میشود.

دلاور کشتی ایران که پنج سال پیش حسرت طلای المپیک ریو را بر دل جردن باروز گذاشت و در حضور او بر بلندای سکوی قهرمانی ایستاد، حالا برای جاودانگی در تاریخ کشتی ایران و رسیدن به دومین طلای المپیک باید از سد هموطن او بگذرد. امری که اگر محقق شود برای اولین بار در تاریخ کشتی کشورمان اتفاق افتاده است.

این دیدار چیزی فراتر از یک فینال است. یک مسابقه ملی و حیثیتی که انگیزه های شخصی و ملی برای پیروزی در آن بیداد میکند. اگر نگوییم که فینال توکیو حساس ترین کشتی تاریخ ایران است، بدون شک میتوانیم این دیدار را حساس ترین کشتی کشورمان در قرن جدید میلادی بدانیم. رقابتی ملی و مهم به سان مسابقات تیم ملی فوتبال در جام جهانی...

چشم و امید ۸۰ میلیون نفر به تو، قلب ۸۰ میلیون نفر به همراه تو و دعای ۸۰ میلیون نفر بدرقه ی راه تو...

دستمان را بالا ببر پسر....

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی