English

ارباب سئول از ملایر می آید!

آیا هاشمی وارث وزارت سلطانی‌فر می‌شود؟

با روی کارآمدن دولت جدید به نظر میرسد کیومرث هاشمی اصلی ترین گزینه وزارت ورزش محسوب میشود.

آیا هاشمی وارث وزارت سلطانی‌فر می‌شود؟

 خبرگزاری موج؛ با روی کار آمدن دولت جدید طبعا شاهد تغییراتی در بدنه ورزش کشور خواهیم بود و بی شک مسعود سلطانی فر از وزارت ورزش خواهد رفت. سید ابراهیم رئیسی وزرای جدید خود را معرفی خواهد کرد و تا زمانیکه وزرای پیشنهادی رای اعتماد بگیرند، وزارت ورزش با سرپرست موقت اداره خواهد شد.

هاشمی گزینه اصلی وزارت ورزش

به نظر میرسد کیومرث هاشمی که در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۶ و ۱۴۰۰ کارگروه ورزش ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی را بر عهده داشت، گوی سبقت را از رقبای خود ربوده و گزینه احتمالی دولت جدید برای تصدی پست وزارت ورزش خواهد بود. هاشمی از چهره های خوشنام ورزش ایران به شمار میرود و ید طولانی و سوابق مدیریتی فراوانی در بدنه ورزش کشورمان دارد.

سوابق ورزشی وزیر احتمالی

پس از سوابق دور و دراز هاشمی در سازمان تربیت بدنی، در روزهایی که فوتبال ایران در میان کشمکش علی آبادی و دادکان تعلیق شده بود، کیومرث هاشمی وارد چرخه مدیریتی فوتبال شد و به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال، وظیفه تنظیم اساسنامه این فدراسیون و رفع تعلیق را به عهده گرفت. همچنین هاشمی در این سالها معاونت وزارت ورزش و ریاست کمیته ملی المپیک را عهده دار بوده است. هاشمی در انتخابات اخیر فدراسیون فوتبال نیز کاندید شده بود که در پایان پس از شهاب الدین عزیزی خادم دوم شد.

کار دشوار وزیر آینده

بی شک دوران وزارت مسعود سلطانیفر در ورزش ایران را میتوان یکی از ضعیف‌ترین دوره های ورزش کشور دانست. مهاجرت گسترده ورزشکاران، تعلیق فدراسیون جودو، از دست دادن کرسی هیئت رئیسه Fila، پرونده های عجیب ویلموتس و کیروش در فدراسیون فوتبال، افول و زوال تکواندوی ایران، افت شدید وزنه برداری، نارضایتی هواداران سرخابی و عملکرد ضعیف نمایندگان ایران در المپیک تنها چند صفحه از دفتر دستاوردهای وزارت سلطانیفر محسوب میشود. بی شک ورزش کشور اکنون بیش از هر زمانی نیازمند تفکرات جدید و تغییر رویه در راس ساختار مدیریت خود است. هاشمی و یا هر شخصی که در راس ورزش ایران قرار بگیرد بی شک کار سخت و دشواری برای بازسازی ورزش کشور خواهد داشت .

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد هاشمی را میتوان وزیر ورزش آینده دانست. البته برای روشن شدن این موضوع جامعه ورزش باید مدتی منتظر بماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه