English

نتایج کشتی گیران ایران در اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم

نتایج کشتی گیران کشورمان در دو وزن ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم مشخص شد.

نتایج کشتی گیران ایران در اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم

به گزارش خبرگزاری موج، در وزن ۶۰ کیلوگرم کنیچیرو فومیتا از ژاپن با نتیجه ۵ بر ۱ لنور تمیروف از اوکراین را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. لوئیز اورتا سانچز از کوبا با نتیجه ۱۱ بر صفر ویکتور سیوبانو از مولداوی را شکست داد و راهی دیدار فینال شد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم در یکی از دیدارهای نیمه نهایی میهاین لوپز با نتیجه ۲ بر صفر رضا کایالپ از ترکیه را از پیش رو برداشت و فینالیست شد. در دیگر دیدار نیمه نهایی یاکوبی کاجایا از گرجستان با نتیجه ۱ بر ۱ یاسمانی آکوستا فرناندز از شیلی را مغلوب کرد و دیگر فینالیست این وزن شد.

نتایج کشتی گیران کشورمان نیز در دو وزن ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست مقابل آرمن ملکیان از ارمنستان با نتیجه ۵ بر ۵ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دیدار بعدی، نجاتی از دو رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول با نتیجه ۶ بر صفر مین سئوک کیم از کره جنوبی را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل میهاین لوپز دارنده ۳ مدال طلای المپیک و چندین مدال طلای جهان از کوبا با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، میرزازاده به گروه بازنده‌ها رفت.

وی ابتدا در این گروه مقابل آلین الکسیوس سیوراریو از رومانی قرار می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا مقابل رضا کایالپ دارنده مدال طلای جهان و نقره المپیک از ترکیه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

نتایج کار ورزشکاران ایران در دهمین روز رقابت‌ های المپیک توکیو

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه