English

نتایج کار ورزشکاران ایران در سومین رقابت‌های المپیک توکیو

نتایج نماینده‌ های ایران در روز سوم رقابت‌ های المپیک توکیو مشخص شد.

نتایج کار ورزشکاران ایران در سومین رقابت‌های المپیک توکیو

به گزارش خبرگزاری موج، سومین روز از مسابقات المپیک توکیو از صبح امروز با برگزاری مسابقات تعدادی از نمایندگان کشورمان آغاز شد. نماینده های کشورمان امروز در رشته های تکواندو ،بسکتبال ، قایقرانی و تیراندازی به مصاف حریفان خود رفتند.

براین اساس نتایج نماینده‌ های ایران در روزسوم رقابت‌های المپیک توکیو به شرح زیر است:

ناهید کیانی، نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم تکواندوی کشورمان در رقابت‌های المپیک توکیو در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات با شکست مقابل حریف خود از صعود به مرحله بعدی این مسابقات باز ماند.

کیانی نماینده ایران در مصاف با کیمیا علیزاده، نماینده پناهجویان المپیک با نتیجه ۱۸ بر ۹ مغلوب شد و اکنون باید منتظر باشد تا در صورت صعود علیزاده به فینال این وزن به جدول شانس مجدد رقابت‌های المپیک بازگردد.

نازنین ملایی نماینده کشورمان در یک چهارم نهایی مسابقات قایقرانی رویینگ تک نفره زنان، مسافت ۲ کیلومتری را با زمان ۰۸:۰۷.۳۲ دقیقه طی کرد و پس از نمایندگان نیوزیلند و سوئیس در رده سوم ایستاد.

تیم ملی بسکتبال ایران در اولین دیدار خود در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو از ساعت ۵:۳۰ به مصاف تیم ملی جمهوری چک رفت؛ که در نهایت با نتیجه ۸۴ به ۷۸ مقابل این تیم شکست خورد. مسابقه بعدی تیم ملی بسکتبال ایران چهارشنبه و مقابل تیم ملی آمریکا برگزار خواهد شد.

میرهاشم حسینی تکواندو کار وزن ۶۸- کیلوگرم کشورمان با شکست نماینده چین تایپه مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

حسینی رقیب خود را با نتیجه ۱۸ بر ۱۵ شکست داد.

مهیار صداقت ملی پوش تیراندازی کشورمان در مرحله مقدماتی تفنگ ۱۰ متر بادی مردان، با کسب امتیاز ۶۲۹.۱ و قرار گرفتن در رده نهم، موفق به حضور بین ۸ ورزشکار برتر نشد تا بدین ترتیب شاتس صعود به فینال را از دست بدهد.

میرهاشم حسینی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم کشورمان مقابل حریف ازبکستانی خود با نتیجه ۳۴بر ۲۲شکست خورد و از صعود به مرحله نیمه‌نهایی المپیک باز ماند.

حسینی اکنون باید منتظر باشد و در صورت صعود نماینده ازبکستان در فینال در شانس مجدد شرکت کند.

کیمیا علیزاده، تکواندوکار تیم پناهندگان در مرحله نیمه نهایی وزن ۵۷- کیلوگرم، مقابل تاتیانا مینینا از روسیه با نتیجه ۱۰ بر ۳ شکست خورد و از صعود به فینال ناکام ماند.

بدین ترتیب ناهید کیانی هم دیگر شانسی برای کسب مدال برنز ندارد و از دور مسابقات کنار رفت.

رشیدوف تکواندوکار وزن ۶۸- کیلوگرم ازبکستان با شکست نماینده بوسنی و هرزگووین به دیدار فینال راه یافت و با این نتیجه میر هاشم حسینی نماینده تکواندوی کشورمان امیدوار به کسب مدال برنز المپیک در مرحله شانس مجدد است.

میرهاشم حسینی، تکواندوکار وزن ۶۸- کیلوگرم کشورمان در مرحله شانس مجدد با نتیجه ۳۰ بر ۲۱ مقابل دائهون لی از کره شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

گفتنی است، اندی ماری دیگر تنیس باز مشهور این رقابت‌ها نیز دارای ۲ عنوان قهرمانی المپیک نیز به دلیل آسیب‌دیدگی از ادامه مسابقات کناره‌گیری کرد.

و همچنین پاداش ۱۰ هزار یورویی کمیته ملی المپیک به عنوان پاداش پای سکوی مدال آوران طلا ظهر امروز و در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در توکیو به جواد فروغی قهرمان کشورمان در ماده تپانچه ۱۰ متر بادی اهدا شد.

بیشتر بخوانید:

نتایج کار ورزشکاران ایران در روز افتتاحیه المپیک توکیو

نتایج کار ورزشکاران ایران در دومین رقابت‌های المپیک توکیو

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه