English

صالحی امیری:

اولین کاروان ایران امروز به توکیو اعزام می‌ شود

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در آستانه المپیک توکیو هستیم. اولین کاروان ایران امروز به توکیو اعزام می‌ شود. امیدواریم مرداد ماه کام ملت شیرین شود.

اولین کاروان ایران امروز به توکیو اعزام می‌ شود

به گزارش خبرگزاری موج، سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: خیلی خوشحالیم که امروز خدمت همکاران خود در فدراسیون فوتبال هستیم. امیدواریم که از این ایام سخت کرونایی و شرایط سخت اقتصادی که مردم را تحت فشار گذاشته، هر چه زودتر عبور کنیم.

او افزود: در آستانه المپیک توکیو هستیم. اولین کاروان ایران امروز به توکیو اعزام می‌ شود. امیدواریم مرداد ماه کام ملت شیرین شود.

او بیان کرد: فدراسیون فوتبال به عنوان متولی اصلی در تمام رده‌ ها و همه حوزه ها قرار دارد. کمیته ملی المپیک در حقیقت مسئولیت هماهنگی و برنامه ریزی را برعهده دارد. تمایز این دوره با دوره قبل این است که ما با فدراسیون فوتبال به توافق رسیده ایم تا همکاری مشترک مادی و معنوی داشته باشیم. معتقد بوده و هستیم به عنوان کمیته ملی المپیک آنچه که در فوتبال ایران اتفاق افتاده بخشی از نیاز‌های مردم ایران زمین است.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: اگر همدلی و هماهنگی و انسجام شکل بگیرد مطمئنا به نتیجه می‌رسیم. دلیل موفقیت فدراسیون در رویداد اخیر به عقیده من همدلی بوده است. وزارت ورزش و جوانان، سازمان برنامه و بودجه و دولت تصمیم گرفتند به کمک فدراسیون بیایند و فدراسیون هم لیاقت خودش را اثبات کرد که توانایی جذب کمک را دارد. ما به عنوان کمیته ملی المپیک یک سازمان منسجم در چارچوب معین هستیم. قطعا حمایت حداکثری را برای تیم امید خواهیم داشت. محور مدیریت و تصمیم گیری برای هدایت فنی جزو وظایف فدراسیون فوتبال خواهد بود و کمیته در این حوزه هیچ دخالتی نمی‌کند. در جلسه مشترکی که با حضور داریوش مصطفوی و عزیزی خادم داشتیم، تقاضا کردیم که از مصطفوی به عنوان یکی از پیشکسوتان بزرگ فوتبال ایران در تیم ملی امید استفاده شود.

صالحی امیری در پایان گفت: برای اولین بار اعلام می‌کنم که قصد داریم در پایان نیم سال اول تالار مشاهیر فوتبال ایران را در موزه ملی المپیک افتتاح کنیم. مقدمات کار انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه