English

هفته پنجم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؛

گزارش زنده بازی تراکتور و پاختاکور/تراکتور ۰ پاختاکور ۰

دیدار تراکتور و پاختاکور در چارچوب بازی های هفته پنجم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد.

گزارش زنده بازی تراکتور و پاختاکور/تراکتور 0    پاختاکور 0

به گزارش خبرگزاری موج، تیم های فوتبال تراکتور و پاختاکور در چارچوب بازی های هفته پنجم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 ساعت 19:30 به مصاف هم رفتند.

* ترکیب تراکتور

محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، پیمان بابایی، مهدی تیکدری، میثم تیموری، ابوالفضل رزاق‌پور، اشکان دژاگه، میلاد فخرالدینی و سامان نریمان‌جهان

* ترکیب پاختاکور

سنجر کواتوف، خجی اکبر علی جانوف، ارن دردیوک، دراگان چران ، ایگور کریمتس، حجیمات ارکینوف، شرف مختیدنف، شرزود اعظمف، سردار خجای اف، دیور کلماتوف، فرخ سیفی اف

* نیمه نخست

بازی راس ساعت با سوت داور آغاز شد.

دقیقه 7: روی توپ گیری خوب میلاد فخرالدینی در میانه میدان تراکتور صاحب موقعیت ضدحمله شد. فخرالدینی پا به توپ حرکت کرد و با یک پاس در عمق توپ را به پیمان بابایی در محوطه جریمه رساند. ضربه بابایی قدرت و دقت لازم را نداشت و توپ با اهتلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 9: پاختاکور صاحب دو ضربه کرنر پیاپی شد. روی کرنر دوم تراکتوری ها توپ را برگشت دادند و روی اشتباه بازیکن پاختاکور، سامان نریمان جهان در موقعیت عالی صاحب توپ شد. تراکتور فرصت سه به تک شدن از میانه میدان را داشت اما توپ از پای نریمان جهان فاصله گرفت تا موقعیت بسیار خوب خلق نشود.

دقیقه 18: اشکان دژاگه روی تکل خشنی زد کارت زرد گرفت و دو کارته شد.

دقیقه 30: پیمان بابایی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و روی جنگ فیزیکی با اعظموف روی زمین افتاد اما داور اعتقادی به خطا نداشت.

دقیقه 40: نفوذ زیبا میثم تیموری از سمت چپ محوطه جریمه با شوت خطرناک این بازیکن از زاویه بسته همراه بود که کواتف آن را به زیبایی مهار کرد.

دقیقه 41: ارسال زیبای خلماتوف از سمت چپ را دریکوف با یک پرش عالی و ضربه با پای خطرناک راهی دروازه دروازه اخباری کرد و در حالی که حتی دروازه بان تراکتور هم در این صحنه تسلیم شده بود، توپ با اختلافی ناچیز از کنار دروازه راهی اوت شد.

داور یک دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد

این دیدار در نیمه نخست با نتجیه تساوی بدون گل به پایان رسید.

* نیمه دوم

دقیقه 51: با پرتاب اوت بلند توپ به اشکان دژاگه رسید. شوت محکم اشکان را دروازه بان دفع کرد و روی ریباند هادی محمدی از زاویه بسته توپش را به تور بیرونی دروازه زد.

دقیقه 54: شوت پای چپ موخیدینف از روی ضربه آزاد را محمدرضا اخباری با مشت راهی کرنر کرد.

دقیقه 58: روی یک ضدحمله خطرناک، تیکدری در سمت راست محوطه جریمه توپ را به اشکان دژاگه رساند و ضربه زمینی این بازیکن با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 60: سانتر خطرناک تورگونبف از روی نقطه کرنر در حالی که می رفت به صورت مستقیم وارد دروازه تراکتور شود با برخورد به تیرک دروازه گل نشد.

دقیقه 72 : چران در یک موقعیت عالی و در محوطه جریمه تراکتور صاحب توپ شد. اخباری از دروازه بیرون آمد و با یک سیو فوق العاده دروازه تراکتور را بسته نگه داشت.

دقیقه 85: ارسال زمینی بابایی از سمت راست با شوت سامان نریمان جهان در دهانه دروازه همراه بود که توپ با برخورد با به مدافع حریف کرنر شد.

داور 4 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.

دقیقه 2+90 : سامان نریمان جهان به دلیل گرفتگی عضله از زمین بیرون آمد.

در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی