English

سرمربی گوای هند:

پرسپولیس ۴-۵ گام جلوتر از ماست/ نتیجه پایانی نرمال بود

سرمربی گوای هند گفت: پرسپولیس 4،5 گام جلوتر از ماست و نتیجه پایانی نرمال بود. بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و به همین خاطر من کاملاً ناامید و ناراحت هستم.

پرسپولیس 4-5 گام جلوتر از ماست/ نتیجه پایانی نرمال بود

به گزارش خبرگزاری موج، خوان فراندو سرمربی گوای هند درباره شکست 4 بر صفر گوای هند مقابل پرسپولیس ایران گفت: بازی بسیار دشواری بود. چون آنها تیم خوبی هستند و بازیکنان ما هم به‌ خاطر دیدارهای قبلی فرسوده شده بودند. زمانی که یک روز وقت دارید تا خود را آماده بازی کنید و بازیکنان کمی هم در لیست خود دارید، شرایط سخت است. این مسائل توجیه شکست نیست اما در سانترها و تغییر بازی دچار اشتباه شدیم.

وی با تمجید از نماینده کشورمان تصریح کرد: پرسپولیس 4،5 گام جلوتر از ماست و نتیجه پایانی نرمال بود. بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و به همین خاطر من کاملاً ناامید و ناراحت هستم. توضیح دادن درباره تلاش بازیکنان ممکن نیست. فرناندس نمی‌توانست تمرین کند و بسیار خسته است. دوناچی و گونسالس در  ترکیب بودند و شاید گونسالس مصدوم شده است. پریرا به بازی ادامه داد، اما با خستگی زیاد. گلان مارتینس و خورخه اورتیس هم بسیار خسته بودند و در این شرایط فقط باید تیم را ریکاوری کنیم.

سرمربی گوای هند با اشاره به فرسودگی بازیکنان در دو هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پس از گل دوم، بهبود شرایط روانی بازیکنان سخت شد. بازیکنان خسته هستند و شما می‌دانید این هفته آخر است. مشکل این است که ما دو یا سه روز برای هر مسابقه استراحت نکردیم، اما پرسپولیس، الوحده و الریان هم این مشکل را دارند. دیدگاه من، تغییر ذهنیت تیم است. مهم‌ترین هدف ما مقابل پرسپولیس این بود که مصدومی نداشته باشیم که مطمئناً حداقل دو بازیکن مشکل داشتند. این شرایط سخت است.

بیشتر بخوانید:

نتیجه بازی گوا هند و پرسپولیس/ برتری قاطع شاگردان گل محمدی مقابل گوا

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه