English

هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؛

گزارش زنده بازی تراکتور و نیروی هوایی عراق/ تراکتور ۱ نیروی هوایی عراق ۰

دیدار تراکتور و نیروی هوایی عراق در چارچوب بازی های هفته چهارم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد.

گزارش زنده بازی تراکتور و نیروی هوایی عراق/ تراکتور 1    نیروی هوایی عراق 0

به گزارش خبرگزاری موج، تیم های فوتبال تراکتور و نیروی هوایی عراق در چارچوب بازی های هفته چهارم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا جمعه 3 اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت 19:30 به مصاف هم رفتند.

* ترکیب تراکتور

محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، پیمان بابایی، مهدی تیکدری، ابوالفضل رزاق پور، محمد عباس زاده، میلاد فخرالدینی و محمد مسلمی پور 

* ترکیب نیروی هوایی عراق

فهد طالب، احمد ابراهیم، میثم جبار، سامح سعید، ابراهیم بایش، حمادی احمد ، همام طارق، لویی الانی ، علی محسن ، علی کاظم، مصطفی محمد 

* نیمه نخست

بازی با سوت داور آغاز شد.

دقیقه 2: مهدی تیکدری با یک حرکت انفرادی زیبا دو بازیکن حریف را پشت سر گذاشته و از سمت راست، وارد محوطه جریمه شد، پاس در عرض او با شوت پیمان بابایی همراه بود؛ شوتی که دروازه بان به صورت ناقص آن را مهار کرد تا خود تیکدری در ریباند آن را به گل تبدیل کند.

دقیقه 04 - اولین حمله جدی عراقی ها در این دقیقه صورت گرفت اما ارسال مهاجم این تیم به سختیی توسط اخباری مهار شد.

دقیقه 10:ارسال خطرناک احسان حداد از سمت راست را اخباری با پرشی زیبا در اختیار گرفت.

دقیقه 13: پاس در عرض تند و تیز احسان حداد از سمت راست را لویی الانی با یک شوت خطرناک روانه دروازه تراکتور کرد که تکل به موقع فخرالدینی این توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 24: محمد مسلمی پور با خطایی که روی بازیکن حریف مرتکب شد توسط داور با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 37: روی یک پاس خوب از محمد عباس زاده، پیمان بابایی فرار زیبایی را به سمت دروازه حریف انجام داد و در حالی که می رفت با دروازه بان تک به تک شود، توسط مدافع حریف سرنگون شد.

دقیقه 38: میثم جبار کارت قرمز گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد.

دقیقه 40: شوت زیبای محمد عباس زاده از ضربه آزاد به زاویه موافق را فهد طالب با یک شیرجه به موقع راهی کرنر کرد.

دقیقه 41: ارسال کرنر ابوالفضل رزاق پور از نقطه کرنر بار دیگر با ضربه سر هادی محمدی همراه شد؛ این ضربه جایی در چارچوب نداشت و راهی اوت شد.

داور 4 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.

 در نهایت این دیدار در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتوری ها به پایان رسید.

نیمه دوم

دقیقه 50: ضربه محکم دیدنی عباس زاده که پشت مدافعان نیروی هوایی صاحب توپ شد به سختی دروازه حریف را تهدید کرد اما باز هم این دروازه بان عراقی بود که این توپ را هم با یک واکنش به موقع دور کرد.

دقیقه 51: خطایی که روی ابراهیم بایش اتفاق افتاد و باعث به زمین افتادن این بازیکن شد اتلاف وقت حدودا پنج دقیقه ای به دنبال داشت. 

دقیقه 63:همام طارق اولین فرصت مهم بازی در نیمه دوم را رقم زد. حرکت دیدنی او درون محوطه جریمه تراکتوری ها باعث تک به تک شدن او با دروازه بان تراکتور شد اما محمدرضا اخباری موفق شد با حرکت سریع و دیدنی یک گل برای تراکتوری ها بخرد و مانع باز شدن دروازه اش شد. 

دقیقه 65: حرکت تراکتوری ها از جناح چپ این تیم با ارسال رزاق پور ادامه یافت و ارسال این بازیکن نیز به پیمان بابایی رسید اما مهاجم تراکتوری ها بدترین استفاده را از این توپ کرد و آن را به بیرون فرستاد.

دقیقه 67: شوت روی پای سامان نریمان جهان با اختلافی اندک از بالای دروازه روی تور فرود آمد.

دقیقه 73: میلاد فخرالدینی روی یک و دویی که با بابایی داشت از سمت راست وارد محوطه جریمه حریف شد و در حالی که می توانست با یک پاس روی به بیرون، مهاجمان تیمش را در موقعیت گلزنی قرار دهد با یک شوت کم دقت دروازه حریف را هدف گرفت که این ضربه از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 74: روی ضربه سر کم دقت فخرالدینی در داخل محوطه جریمه، توپ در اختیار جفرسون قرار گرفت و پاس این بازیکن به عبدالکاظم او را در موقعیت شوتزنی قرار داد؛ ضربه زمینی این بازیکن را ابوالفضل رزاق پور پیش از اینکه به خط دروازه و اخباری برسد بلوکه کرد.

دقیقه 81: نفوذ خطرناک سعید به داخل محوطه جریمه و پاس در عرض او از سمت راست را محمدی به بدترین شکل ممکن دور کرد تا توپ مقابل پای شریف عبدالکاظم قرار بگیرد؛ شوت این بازیکن با خوش شانسی تراکتوری ها از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 84: باز هم شریف و باز هم یک شوت خطرناک دیگر روی دروازه تراکتور، ضربه این بازیکن از روی یک ضربه ایستگاهی با اختلاف کمی از کنار دروازه اخباری به بیرون رفت.

داور 5 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.

 این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتوری ها به پایان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه