English

معرفی نماینده ایران در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا

جلسه مشورتی کمیته فنی فدراسیون والیبال پیرامون معرفی نماینده ایران در قهرمانی آسیا و تشریح برنامه‌های تیم ملی جوانان، امروز برگزار شد.

معرفی نماینده ایران در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، جلسه مشورتی کمیته فنی فدراسیون والیبال برای معرفی نماینده ایران در قهرمانی آسیا و تشریح برنامه‌های تیم ملی جوانان امروز با حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون، وحید مرادی مشاور عالی، میلاد تقوی دبیرکل و اعضای کمیته فنی برگزار شد.

در این جلسه علاوه بر تشریح جزئیات برنامه تیم ملی والیبال جوانان از سوی بهروز عطایی سرمربی تیم، دیدگاه اعضای کمیته فنی درخصوص نحوه حضور نماینده ایران در مسابقات قهرمانی مردان آسیا (۲۱ تا ۲۸ شهریور در ژاپن) هم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حاضران این جلسه محمود افشاردوست، مصطفی کارخانه، ناصر میرفخرایی، بهنام محمودی، جمشید حمیدی، سعید درخشنده، جهانگیر سیدعباسی، علی شاکری، جعفر هوتهم و احمد لاهوتی، دو پیشنهاد درخصوص چگونگی حضور نماینده ایران در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ارائه کردند. تشکیل یک تیم مجزا از تیم ملی جوانان برای حضور در قهرمانی آسیا و نیز اعزام تیمی متشکل از بازیکنان جوان و بزرگسال، از جمله پیشنهادات مطرح شده در این جلسه بود.

پس از پایان جلسه و شنیدن نظرات اعضا، محمدرضا داورزنی پس از بررسی درخصوص پیشنهادات مطرح شده به جمع‌بندی رسید. رئیس فدراسیون والیبال با اعلام نتیجه نهایی جلسه گفت: تیمی متشکل از جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهد کرد. وظیفه هدایت این تیم نیز برعهده بهروز عطایی و همکارانش در کادرفنی جوانان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه